Maksu
Tuotteidemme hinnat vaihtelevat, mihin vaikuttavat tarjonta ja kysyntä, rajoitettu myynninedistämistoiminta ja monet muut tekijät.
Ymmärrättehän, että emme voi antaa lisätietoja sisäisistä hinnoittelulaskelmistamme.
Suosittelemme, että vierailet verkkosivuillamme aika ajoin, koska meillä on säännöllisiä kampanjoita, ja tilaa uutiskirjeemme saadaksesi eksklusiivisia erikoistarjouksia ja alennuksia.
Jos olet jo tehnyt tilauksen verkkosivuillamme ja sen jälkeen hinta on muuttunut, voit ottaa yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme, niin palautamme hintaeron.
Suosittelemme, että vierailet verkkosivuillamme aika ajoin, koska meillä on säännöllisesti kampanjoita, ja tilaa uutiskirjeemme saadaksesi eksklusiivisia erikoistarjouksia ja alennuksia.
Maksamme hyvityksen aina turvallisesti alkuperäisen maksutavan kautta.
Oletko anonut osittaista tai täydellistä hyvitystä jättämällä valituksen, mutta et ole vielä saanut hyvitystä? Olemme pahoillamme. Ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme auttaa sinua välittömästi.
Jos olet tilannut uutiskirjeemme etkä ole saanut kuponkia, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Tarjoamme sinulle ratkaisun.
Onko tuotteen hinta muuttunut verkkokaupassamme sen jälkeen, kun olet tehnyt tilauksen? Tai unohditko lunastaa uutiskirjeessä saamasi alennuskoodin? Se ei ole ongelma: asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään.
Jos haluat ostaa yritysasiakkaana, ota yhteyttä suoraan yritysosastoomme kirjoittamalla sähköpostia osoitteeseen [email protected].
Kollegamme antavat sinulle kaikki tarvitsemasi tiedot ja pystyvät auttamaan sinua ostoprosessissa ammattiasiakkaana.
Ota yhteyttä osastoon englanniksi tai saksaksi ja ota huomioon, että vastaaminen voi kestää 1-2 viikkoa.
Jos olet tehnyt tilauksen, mutta et ole saanut vahvistusta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Jos et tunnista veloitusta pankkitililtäsi, tarkista perheenjäseniltä tai ystäviltä, ovatko he tehneet tilauksen puolestasi.
Jos et vieläkään löydä tehtyä tilausta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Jos olet siirtänyt meille enemmän rahaa kuin on tarpeen tai luottokortiltasi on veloitettu väärä summa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Me tarjoamme sinulle ratkaisun. Muista toimittaa todiste maksusta. Maksutositteesi tulee sisältää seuraavat tiedot:
(PayPal)
- maksamiseen käyttämäsi sähköpostiosoite
- mille PayPal-tilille (meidän sähköpostiosoitteeseemme) maksoit
- summa, päivämäärä
(Luotto-/pankkikortti)
- sähköpostiosoite, jolla tilasit
- Summa, päivämäärä
(pankkisiirto)
- Kuka teki siirron? (tilinomistaja, IBAN)
- Mille tilille rahat siirrettiin? (meidän tilinumeromme)
- Summa, päivämäärä
- Käyttötarkoitus
Jos haluat kopion laskusta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Tarjoamme sinulle ratkaisun.
Yrityksen politiikkana on, että laskuun ei saa tehdä mitään muutoksia tai muutoksia sen jälkeen, kun se on myönnetty. Ymmärrämme, että tämä saattaa aiheuttaa teille haittaa. Pyydämme vilpittömästi anteeksi.
Alv-palautuksen saaminen edellyttää, että olet rekisteröitynyt "ammattimaiseksi asiakkaaksi".
Jos haluatte tulevaisuudessa tehdä ostoksia ilman arvonlisäveroa, suosittelen, että otatte yhteyttä ammattilaisille suunnatusta myynnistä vastaavaan yksikköön: [email protected].
Pyydämme teitä ottamaan yhteyttä tähän osastoon saksaksi tai englanniksi nopeamman vastauksen varmistamiseksi.