Rahti & toimitus
Tuotteemme lähetetään eri logistiikkakumppaneiden, kuten UPS, DHL, DPD, GLS, kautta. Suurempien tuotteiden kohdalla yhteistyökumppaneinamme toimivat DACHSER, HES, Rhenus. Vain kuljetuspalvelut HES, Dachser ottavat sinuun puhelimitse yhteyttä sopiakseen kanssasi toimitusajankohdan.
Muiden lähetyspalveluiden (DPD, DHL jne.) kohdalla voit vain yrittää käyttää lähetyksenseurannassa olevia muutosmahdollisuuksia.
Valitettavasti et, sillä kuljetuspalvelun valinta tapahtuu suoraan varastolla, ja se riippuu pääasiassa pakkauksen koosta ja toimitusmaasta. Tavoitteenamme on tietenkin toimittaa tilauksesi sinulle mahdollisimman turvallisesti. Jos sinulla on kysymyksiä tai palautetta, autamme sinua mielellämme.
Löydät kaikki kyseisen kuriiripalvelun yhteystiedot vahvistussähköpostista, jonka lähetimme sinulle tilauksesi lähetyksen jälkeen.
Vain kuljetuspalvelukumppanimme HES toimittavat lähetyksen asunnon ovelle asti. Kaikki muut (DPD, DHL jne.) tekevät sen toisinaan hyvän tahdon eleenä, mutta eivät ole velvoitettuja siihen. Pyydämme ymmärrystäsi, ja olemme aina tukenasi, jos kohtaat haasteita.
Kuljetusyritykset, joiden kanssa teemme yhteistyötä (HES, Dachser) ottavat sinuun tietysti yhteyttä vähän ennen tilauksesi toimitusta varmistaakseen, että voit ottaa lähetyksen vastaan. Muut lähetyspalvelut (DPD, DHL jne.) eivät soita sinulle, mutta voit arvioida toimitusajankohdan verkkoseurannan avulla.
Tällä hetkellä emme vielä voi antaa asiakkaillemme mahdollisuutta valita lähetyspäivää, mutta pidämme sinut jatkuvasti ajan tasalla lähetyksesi tilasta.
Voit muuttaa toimitustietojasi vain silloin, kun tuotetta ei ole vielä annettu lähetykseen, ja se on maksettu tilisiirrolla. Ota siinä tapauksessa yhteyttä asiakaspalveluumme ja muuta tietosi.
Hätätapauksessa ota yhteyttä suoraan lähetyspalveluun keskustellaksesi yksilöllisesti lyhyen aikavälin muutoksista.
Emme voi tällä hetkellä vielä tarjota Relay-toimitusta. Jos sinulla on lisäkysymyksiä, asiakaspalvelumme palvelee sinua mielellään.
Jos jotain meni pieleen seurantatietojen vastaanottamisessa, ole hyvä ja ota yhteyttä chatbot-palveluumme. Sitä kautta voimme antaa sinulle ajankohtaista tietoa mahdollisimman nopeasti.
Toimitus- ja toimitusaika voi vaihdella paljon riippuen kuljetusyhtiöstä ja maasta, johon lähetät.
Kun olet saanut lähetysvahvistuksen sekä seurantanumeron, arvioitu toimitusaika on 3-5 työpäivää.
Suuret ja tilaa vievät paketit lähetetään maakuljetuksella, joten toimitus voi kestää 10-12 arkipäivää.
Suosittelemme, että tarkistat säännöllisesti lähetyksen seurantatilanteen rahdinkuljettajan verkkosivuilta.
Jos lähetys viivästyy yli 3 päivää tai et ole saanut seurantatietoja kassan jälkeen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Tarjoamme sinulle ratkaisun.
Jos lähetys myöhästyy yli kolme päivää, toimitus palautetaan luvatta lähettäjälle tai jos et ole saanut lähetyksenseurantaviestiä, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Sieltä sinua voidaan auttaa mahdollisimman nopeasti.
Jos seuranta sanoo toimitettu, mutta et ole saanut tuotetta, tarkista ystäviltä, naapureilta, työtovereilta tai perheenjäseniltä, jos he ovat hyväksyneet ja allekirjoittaneet toimituksen puolestasi.
Jos et vieläkään löydä tilaustasi, lähetä meille täytetty vakuutus, jonka löydät tämän sivun lopusta. Voimme sen jälkeen aloittaa tutkimuksen kuriirifirman kanssa.
Menikö lähetyksessä jokin pieleen? Olemme pahoillamme! Meillä on ratkaisu jokaiseen pulmaan! Jos...
- olet vastaanottanut tyhjän paketin, tai et ole saanut pakettia ollenkaan, ole hyvä ja täytä AFFIDAVIT-vahvistuslomakkeemme totuudenmukaisesti, allekirjoita se manuaalisesti ja lähetä se meille sähköpostitse. Haluaisitko korvaavan tuotteen vai mieluummin ostohinnan korvauksen? Päätös on sinun.
- tilauksestasi puuttuu osia, ole hyvä ja täytä PARTIAL AFFIDAVIT -vahvistuslomakkeemme totuudenmukaisesti, allekirjoita se manuaalisesti ja lähetä se meille sähköpostitse. Me huolehdimme lopusta!
- Huomaathan: meillä on velvollisuus huomauttaa, että totuuden vastaiset lausunnot voivat johtaa oikeustoimiin. Kun olet allekirjoittanut varastointisopimuksen kuljetusyrityksemme kanssa paketin sijoittamisesta haluamaasi paikkaan, emme voi enää hyväksyä valaehtoista todistustasi, ja meidän on ilmoitettava asiasta kuljetusyritykselle.
Ei hätää! Ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Saat sitä kautta välittömästi uuden palautusetiketin.