Palautus
Emme lähetä pakkausmateriaalia, mutta voit käyttää mitä tahansa lähetyslaatikkoa – haluamme tehdä palautuksesta niin helppoa kuin mahdollista. Onko sinulla kaikki toimitukseesi kuuluvat osat? Hyvä – poista tai peitä siinä tapauksessa alkuperäinen viivakoodi paketista ja paketti on valmiina matkaan.
Voit ilmoittaa palautuksesta meille 14 päivän peruutusajan kuluessa, joka alkaa tavaran vastaanottamisesta. Merkkikaupoissamme (Klarstein, auna, blumfeldt, Capital Sports) sekä saksankielisissä E-Star-myymälöissämme Saksassa, Itävallassa ja Sveitsissä sinulla on 14 päivää aikaa peruuttaa tilauksesi. Määräajan päätyttyä sinulla on myös 2 vuoden takuu, jonka aikana maksamme tuotteesi korjaus- ja palautuskulut. Löydät tarkat takuuehdot vastaavista merkkiliikkeistämme.
Jos tilauksesi on peruutusajan sisällä, voit pyytää korvausta tai hyvitystä ilman syytä. Tilatun tuotteen palautus on maksuton.
Voit rekisteröidä palautuksen verkossa tilauksen tiedot -sivulla. Sieltä voit ladata ja tulostaa etiketin, joka sinun on kiinnitettävä pakkaukseen.
Jos sinulla ei ole enää alkuperäispakkausta, voit käyttää mitä tahansa muuta tavallista pakkausta tuotteen palauttamiseen.
Varmista, että tuote on suojattu, äläkä unohda sisällyttää siihen kaikkia tuotteen lisävarusteita ja osia ja peittää tai poistaa laatikossa oleva alkuperäinen toimituksen viivakoodi.
Jos tavara koostuu suurista ja tilaa vievistä paketeista, sen toimittaa kuljetusyhtiö. Rahdinkuljettaja soittaa sinulle etukäteen noutopäivän sopimiseksi. Anna meille voimassa oleva puhelinnumero.
Lähetyksen rahdinkuljettaja määritetään automaattisesti, eikä sitä voi muuttaa. Tarkista saamastasi palautusetiketistä lähetysyhtiö.
Kun olemme vastaanottaneet tuotteen, teemme automaattisesti kaikki järjestelyt 7-10 arkipäivän kuluessa.
Jos olet maksanut palautuksen postikulut, palautus ei ole mahdollista, koska et ole käyttänyt palautukseen etukäteen maksettua palautusetikettiämme.
2 vuoden takuun aikana katamme sekä korjaus- että palautuskulut.
Kun olet rekisteröinyt palautuksesi, lähetämme sinulle palautusetiketin, jossa on lähetyksen numero. Sen avulla voit seurata lähetystäsi helposti lähetyksenseurantalinkin kautta.
Oletko saanut väärän tuotteen? Olemme pahoillamme! Voit tilata maksuttoman palautusetiketin muutamalla klikkauksella tilaustietojesi internetsivulta.
Jos vastaanotat enemmän tuotteita, kuin olet tilannut, tarkista toimituksesi, ja kuinka monesta paketista se koostuu. Voit tilata maksuttoman palautusetiketin muutamalla klikkauksella asiakaspalvelustamme.
Jos huomaat tuotteessa vaurioita avatessasi, ota valokuvia ja lähetä ne meille. Voit pyytää korvausta, korjausta tai hyvitystä.
Jos vaurio koskee vain pakettiasi ja haluat palauttaa jotain kyseisestä tilauksesta, voit käyttää palautukseen mitä tahansa pakkausmateriaalia.
Rekisteröi palautus verkossa omatoimisen palautustyökalumme kautta vain 3 helppoa vaihetta:
Varat ovat tililläsi 3-5 työpäivän kuluessa siitä, kun palautuspyyntösi on käsitelty.
Emme lähetä pakkausmateriaalia, mutta voit käyttää mitä tahansa lähetyslaatikkoa – haluamme tehdä palautuksesta niin helppoa kuin mahdollista. Onko sinulla kaikki toimitukseesi kuuluvat osat? Hyvä – poista tai peitä siinä tapauksessa alkuperäinen viivakoodi paketista ja paketti on valmiina matkaan.
Tarkista saamastasi palautusetiketistä lähetyspalvelun tarjoaja. Kun olemme vastaanottaneet tuotteen, teemme automaattisesti kaikki järjestelyt 7-10 arkipäivän kuluessa.
Kun olet rekisteröinyt palautuksesi, lähetämme sinulle palautusetiketin, jossa on lähetyksen numero. Sen avulla voit seurata lähetystäsi helposti lähetyksenseurantalinkin kautta.
Jos et ole saanut palautusetikettiä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Tiimimme voi auttaa sinua nopeasti ja helposti.
Jos haluat muuttaa rekisteröimäsi valituksen hyvitykseksi tai korvaavaksi tuotteeksi, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Tiimimme auttaa sinua mielellään.
Mikään ei ole sen helpompaa: ota yhteyttä kyseiseen kuljetusyritykseen ja sovi palautuksen noudosta. Jos he eivät tarjoa kyseistä palvelua, asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään.[email protected]
Ei hätää: ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme ottaa välittömästi yhteyttä varastolle ja logistiikkaosastolle ja selvittää asiasi.
Jos haluat vaihtaa saamasi tuotteen toiseen tuotteeseen ja olet peruutusajan sisällä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Tarjoamme sinulle ratkaisun.
Jos tilausta ei ole vielä lähetetty, tilauksen peruuttaminen on vielä mahdollista. Kirjaudu sisään tilillesi, siirry tilauskenttään ja valitse Peruuta.
Huomaa: Kaikkiin sähköpostitse tehtäviin peruutuspyyntöihin on vähintään 24 tunnin vastausaika. Koska useimmat tilaukset lähetetään yleensä 24 tunnin kuluessa maksun vastaanottamisesta, jos haluat, että peruutamme tilauksen, tai jos sinulla on ongelmia tilauksen peruuttamisessa, on erittäin suositeltavaa, että otat yhteyttä meihin puhelinpalvelun hotlineen pyynnön täyttämiseksi.
Maksun saatuamme osoitamme tilauksellesi kuljetusliikkeen antamiesi tietojen perusteella. Kun paketti on jo matkalla ja sillä on seurantatiedot, tilausta ei ole mahdollista peruuttaa.
Jos et silti halua pitää tilaustasi, odota, kunnes saat tuotteen, ja rekisteröi sitten verkossa maksuton palautus.
Sinulla on mahdollisuus saada korvaava tuote tai hyvitys.
Tarkista saamastasi palautusetiketistä lähetyspalvelun tarjoaja. Kun olemme vastaanottaneet tuotteen, teemme automaattisesti kaikki järjestelyt 7-10 arkipäivän kuluessa.