[Palautukset: -35%] Companion Travel -peräkärry pyörään
-
188,99 €
- Vain muutama kappale enää varastossa – tilaa nopeasti! Varastossa ja valmiina sinulle! Tilaa nyt ja nauti ostoksestasi ilman viivästyksiä. Vain muutama kappale enää varastossa – tilaa nopeasti!
- Toimitusaika: 4 - 6 päivää Saat sen nopeammin kuin luulet. Älä missaa tätä tilaisuutta, tilaa nyt! Saat sen nopeammin kuin luulet. Älä missaa tätä tilaisuutta, tilaa nyt!
- Valmis lähetettäväksi 24 tunnissa
- 14 Päivän peruutusoikeus
Kunto: Hyväksyttävä, käytön jälkiä
Yksityiskohdat: Tuotteessa voi olla kosmeettisia vaurioita (esim. pieniä naarmuja) ylä-, etu- tai sivupuolella. Alkuperäinen pakkaus voi olla vaurioitunut tai uudelleenpakattu. Lisäksi saattaa puuttua osia, kuten käyttöohje, verkkokaapeli, kaukosäädin, suodatin. Tuotteella on vuoden takuu
Huippuominaisuudet
pyörän peräkärry: 50 litran lastaustila 42 x 63 cm:n alalla kahdelle juomakorille
2 in 1: käyttö pyörän peräkärrynä tai käsikärryinä
joustava: soveltuu monenlaisten tavaroiden kuljettamiseen
Ominaisuudet
- kiinteästi asennetulla kytkennällä, sopii kaikille polkupyörille 26–28" renkailla
- sopii jopa kahdelle juomakorille
- 16" ilmarenkaat tukevalla, teräksisellä pinnavanteella
- maksimirengaspaine: 1,7–2,0 bar (25–30 PSI)
- auton venttiili helppoon täyttämiseen bensa-asemalla
- pyörät helppo irrottaa tappikiinnikkeen ansiosta
- aisan asentoa helppo muuttaa turvatapin ansiosta
- osittain purettava tilaasäästävää säilytystä varten
- sisältää heijastimet
- erikseen hankittava, vesitiivis kuljetuskassi (artikkeli 10034494 & 10034495)
Mitat & tekniset tiedot
- mitat (koottuna): n. 62 x 40 x 127 cm (leveys x korkeus x syvyys, sis. aisan)
- aisan pituus: 65 cm
- lastaustilan sisämitat: n. 42 x 6 x 63 cm (leveys x korkeus x syvyys)
- paino: n. 7,55 kg
Toimituskokonaisuus
- 1 x peräkärry
- 2 x 16" pinnapyörä 1,95" ilmarenkaalla
- 2 x valkoinen heijastin
- 2 x punainen heijastin
- 1 x aisa
- 2 x kuormaliina
- englannin- ja saksankieliset käyttöohjeet
Toimitus & lähetys
Toimitusaika: 4 - 6 päivää
Tälle artikkelille ei ole kommentteja.
Anhänger ist schön leicht und da klein zusammenlegbar, so wie ich es mir für einen Lastenanhänger vorgestellt habe. Die Montage der Deichsel ist in beiden Stellungen (Anhänger oder Lastkarren) fummelig, da man keine Anschläge/Begrenzungen hat und so etwas Geduld braucht, bis man das erste Loch für den Sicherungsstift trifft. Ansonsten ein schönes Teil auf das man bei Bedarf auch gut eine Mörtelwanne oder sonstige Kiste aufsetzen kann. Kleine Anregung: vielleicht kann man hinten eine Befestigungsmöglichkeit für ein LED Rücklicht schaffen.
Perävaunu on mukava ja kevyt ja voidaan taittaa pieneksi kokoon, aivan kuten kuvittelin rahtiperävaunulle. Vetoaisan kokoaminen on vaivalloista molemmissa asennoissa (perävaunu tai kuorma-auto), koska pysähdyksiä/rajoituksia ei ole, joten tarvitset hieman kärsivällisyyttä, kunnes osut ensimmäiseen lukitustapin reikään. Muuten mukava pala, jonka päälle voit helposti laittaa laastialustan tai muun laatikon tarvittaessa. Pieni ehdotus: ehkä voit luoda LED-takavalolle asennusvaihtoehdon taakse.
Weniger ist mehr Durchdachte und stabile Konstruktion in guter Qualität. Die Transportschale mit den Verzurröffnungen macht den Hänger so flexibel einsetzbar. 2 Gurte sind dabei. Der simple Aufbau ohne zusätzliche Rahmenteile tragen positiv zum geringen Eigengewicht bei und auch der benötigte Platzbedarf in der Garage (z. B. hochkant an der Wand) hält sich in Grenzen. Das Demontieren der Räder geht im Handumdrehen, der Schnappverschluss dafür ist robust ausgelegt. Vom Preis- Leistungsverhältnis her - klare Kaufempfehlung.
Vähemmän on enemmän Hyvin harkittu ja vakaa laadukas rakenne. Kuljetusalusta kiinnitysaukoineen tekee ripustimesta niin joustavan käytön. Mukana 2 hihnaa. Yksinkertainen rakenne ilman ylimääräisiä runko-osia edistää positiivisesti keveyttä ja myös autotallin tilantarve (esim. pystysuoraan seinään) on rajallinen. Pyörien purkaminen ei vie aikaa lainkaan, pikalukko on kestävä. Hinta-laatusuhteeltaan - selkeä ostosuositus.
Vandaag mijn KLARFIT Companion Trafel fietsaanhanger wood ontvangen.
Alles ziet er perfect uit...Zeer stevig en duurzaam.
Super blij mee.
Sain tänään KLARFIT Companion Trafel -pyörän peräkärrypuuta. Kaikki näyttää täydelliseltä...Erittäin tukeva ja kestävä. Erittäin tyytyväinen siihen.
Guter Anhänger mit Verbesserungspotenzial Solider Anhänger. Insgesamt gut gemacht und stabil. Ich hätte mir breitere Schlitze an den Seiten gewünscht, damit man die Haken von Spanngurten besser einhaken kann. Ein Rücklicht mit Akku wäre Sinnvoll. Der Umbau der Anhängerdeichsel , um den Anhänger als Karre zu nutzen könnte einfacher gestaltet sein. Ansonsten aber klare Kaufempfehlung.
Hyvä traileri jossa parannettavaa Kiinteä traileri. Kaiken kaikkiaan hyvin tehty ja vakaa. Olisin toivonut sivuille leveämpiä uria, jotta kiristyshihnojen koukut saisivat helpommin kiinni. Takavalo akulla olisi järkevää. Perävaunun vetoaisan muuttaminen perävaunua vaunuksi voisi olla helpompaa. Muuten selkeä ostosuositus.
Schicker Anhänger, praktisches Konzept Ich habe den Anhänger mit der 30Liter Tasche zusammen gekauft. Den glatten Holzboden habe ich noch seitlich mit 2 Streifen Gripband abgeklebt. Die Tasche rutscht dann nicht, der Boden wird nicht so verkratzt. Leider passt eine 12mm Steckachse nicht, um die Kupplung am Rad zu montieren. Man benötigt hier eine Extra-Steckachse z.B. von Burley, um die Anhängerkupplung montieren zu können. Darauf hätte man hinweisen können? Ansonsten gefällt mir das Konzept mit der Tasche. Diese lässt sich mit an der Tasche angebrachten Klettbändern am Hänger fixieren. Es passen 2 Getränkekisten in die Tasche rein. Schick und dazu flexibel verwendbar. Keine Federung aber mit 2 bar Luft in Rädern ok.
Tyylikäs perävaunu, käytännöllinen konsepti Ostin perävaunun yhdessä 30 litran pussin kanssa. Teippasin sileän puulattian sivut 2 nauhalla tartuntateippiä. Pussi ei silloin luista eikä lattia naarmuunnu. Valitettavasti 12mm läpikulkuakseli ei sovi kytkimen asentamiseen pyörään. Tarvitset ylimääräisen pikalukitusakselin, esimerkiksi Burleystä, jotta voit asentaa perävaunun vetokoukun. Olisiko se voinut huomauttaa? Muuten pidän konseptista laukun kanssa. Tämä voidaan kiinnittää ripustimeen tarranauhalla, joka on kiinnitetty laukkuun. Laukkuun mahtuu kaksi laatikkoa juomia. Tyylikäs ja joustava käyttää. Ei jousitusta, mutta ok 2 bar ilmaa pyörissä.
Gestern erhielt ich sehr zügig den bestellten Klarfit-Anhänger. Eigentlich eine geniale Konstruktion für einen leichten, kleinen Anhänger um auch die etwas größeren Einkäufe per Fahrrad nach Hause zu bringen. Er war auch schnell zusammengebaut. Nur noch die Reifen mussten aufgepumpt werden. Der erste Reifen lies sich mit der Fußpumpe erstmal nicht befüllen. An der nahe gelegen Tankstelle klappte es aber dann ... peng - der Schlauch war geplatzt. Bei zweiten Reifen funktionierte es dagegen anstandslos. Gestern gleich eine Email an den Verkäufer geschrieben ... Die Antwort steht noch aus. Da ich nicht nur aus Nachhaltigkeitsgründen alles wieder zurücksenden wollte, beschaffte ich mir heute einen Ersatzschlauch für 7,90 €. Ach ja, dan ist ja noch so ein Ding unterm Anhänger. Das soll wohl eine Stütze sein, falls der Anhänger abgestellt werden. Aber wie der sich ausklappen lässt, das ist ein Rätsel. Die hölzerne Ladefläche ist optisch (noch) sehr ansprechend. Nach ein paar Transportfahrten mit Getränkekisten wird sie aber nicht mehr so aussehen. Toll wäre eine Gummi-Antirutschmatte und dass auch aus Gründen der Ladungssicherung. Dennoch gefällt mir der Anhänger sehr gut. Preislich hätte eine Matte drin sein können. Mit den genannten Problemen ist das Preis-Leistungs-Verhältnis ausreichend.
Eilen sain tilatun Klarfit-trailerin todella nopeasti. Itse asiassa nerokas rakenne kevyelle, pienelle peräkärrylle, joka tuo hieman isommat ostokset kotiin pyörällä. Se oli myös nopea koota. Vain renkaat piti pumpata. Ensimmäistä rengasta ei voitu täyttää jalkapumpulla. Mutta sitten se toimi läheisellä huoltoasemalla... pamm - letku oli räjähtänyt. Toisella renkaalla se sen sijaan toimi ilman ongelmia. Kirjoitin eilen sähköpostin myyjälle... Vastaus on vielä kesken. Koska en vain halunnut lähettää kaikkea takaisin kestävyyssyistä, hankin itselleni vaihtoputken 7,90€:lla tänään. Ai niin, trailerin alla on toinen juttu. Sen pitäisi luultavasti olla tuki, jos perävaunu on pysäköity. Mutta miten se etenee, on mysteeri. Puinen lastausalue on visuaalisesti (vielä) erittäin viehättävä. Muutaman kuljetusmatkan jälkeen juomalaatikoilla se ei kuitenkaan enää näytä tältä. Kuminen liukastumisenestomatto olisi hyvä, myös kuormankiinnityssyistä. Siitä huolimatta pidän trailerista todella paljon. Hintaan nähden matto olisi voinut tulla mukaan. Mainittujen ongelmien kanssa hinta-laatusuhde on riittävä.
Ich habe die Holzfläche nochmals versiegelt, ein Anti-Rutschband aufgeklebt. Der unten angebrachte Ständer ist etwas unglücklich. Die Wendigkeit ist in Ordnung. Preis und Leistung sind okay.
Tiivistin puupinnan uudelleen ja kiinnitin liukastumista estävälle teipille. Pohjaan kiinnitetty teline on vähän huonokuntoinen. Ohjattavuus on hyvä. Hinta ja suorituskyky kohdallaan.
Schnell auf und abgebaut zum Transport. Läuft sehr leicht hinter Fahrrad und als Handwagen.
Nopeasti koottu ja purettu kuljetusta varten. Kulkee erittäin helposti pyörän takana ja käsiautona.
Fast deliver, and Good quality of product, how I was expecting
Nopea toimitus ja hyvä tuote, kuten odotinkin
Ließ sich einfach montieren. Ist absolut wertig und robust Ich bin sehr zufrieden.
Oli helppo koota. On ehdottoman arvokas ja kestävä olen erittäin tyytyväinen.
Ich habe mir diesen Anhänger bestellt, weil ich halt nur mit dem Fahrrad unterwegs bin und auch mal größere Sachen transportieren wollte. Das geht mit diesem Anhänger sehr gut, wenn man ihn „nackt“ benutzt, also ohne die Schale. Ich konnte damit schon einige längere Pakete transportieren. Man sollte halt passende Spanngurte benutzen.
Tilasin tämän perävaunun, koska ajelen vain pyörälläni ja joskus halusin kuljettaa suurempia tavaroita. Tämä toimii erittäin hyvin tämän riipuksen kanssa, jos käytät sitä "alasti", eli ilman kuorta. Pystyin kuljettamaan pidempiä paketteja sillä. Asianmukaisia nauhoja tulee käyttää.
Das Paket kam mit DHL also somit einen Tag später als angekündigt. Kann keiner beeinflussen. Es war ohne sichtbare Schäden was schonmal gut war. Nach dem es dann geöffnet war musste festgestellt werden, dass der Transportschutz zwischen den Reifen und dem Holz etwas zu mager war so das es zu Druckstellen auf dem Holz gekommen ist welche ich nicht wirklich für der Rede wert halte. Aber es ist immer noch neu Ware also daher ️ . Hier an der Stelle einen freundlichen Hinweis an den Verkäufer. Dann musste ich feststellen das sich die Verleimung an einer Kante gelöst hat. Nichts desto trotz habe ich den Hänger aufgebaut und festgestellt, dass es ein (in dieser Preisklasse) gut durchdachter Hänger ist. Es vom Hänger zum Handwagen umstecken (leer) ging bei mir in weniger als 2 Minuten. Zudem finde ich das Ding super schick. Ich werde eh einige Modifikationen wie =Antirutsch, Stoßschutz und eine Lasierung vornehmen. Also Verkäufer kontaktiert. Welcher sich wirklich sehr kompetent und zuvorkommend zeigte. Daher der 5. Stern und meinen Dank an den Verkäufer. Kann sowohl den Hänger als auch den Händler empfehlen. Update: Hänger am Fahrrad geht echt gut. Ich war damit einkaufen. Beladen geht es besser als gehofft. Als Handwagen macht es Eindruck wenn man damit in den Supermarkt reingeht,seinen Einkauf auf den Hänger von Hänger auf das Band wieder Hänger und tschüss. Hingucker hatten wir auch schon die Bemerkungen wie cooles Teil, gute Idee begleitet haben.
Joten paketti tuli DHL:lle päivää ilmoitettua myöhemmin. Ei voi vaikuttaa keneenkään. Näkyviä vaurioita ei ollut, mikä oli hyvä asia. Avaamisen jälkeen jouduttiin toteamaan, että renkaiden ja puun välinen kuljetussuoja oli hieman liian ohut, joten puussa oli painepisteitä, jotka eivät mielestäni ole mainitsemisen arvoisia. Mutta se on vielä uutta, joten siksi ️ . Tässä ystävällinen huomautus myyjälle. Sitten tajusin, että liima toisesta reunasta oli irronnut. Siitä huolimatta asensin trailerin ja huomasin, että se on hyvin harkittu traileri (tässä hintaluokassa). Sen vaihtaminen perävaunusta käsitrukkiin (tyhjäksi) kesti alle 2 minuuttia. Lisäksi se on mielestäni supersöpö. Teen joitain muutoksia, kuten = liukastumisenesto, iskunsuoja ja lasitus joka tapauksessa. Ota siis yhteyttä myyjään. Joka oli todella pätevä ja kohtelias. Tästä syystä 5. tähti ja kiitos myyjälle. Voi suositella sekä traileria että myyjää. Päivitys: pyörän traileri toimii todella hyvin. Kävin sen kanssa ostoksilla. Lataus onnistui paremmin kuin toivottiin. Käsiautona se tekee vaikutuksen, kun menet sen kanssa kauppaan, laitat ostoksesi perävaunuun perävaunusta hihnalle ja hei. Meillä oli jo katseenvangitsija, kun seurasimme huomautuksia, kuten siisti osa, hyvä idea.
Ich habe den Anhänger jetzt 6 Monaten in Gebrauch und absolut zufrieden. Ich habe schon ständig in gebraucht und er hält alles aus. Habe schon 3 Kisten Getränke damit tranportier und er hält es aus. Wenn er leer ist klappern und scheppert er ein wenig aber das stört nicht. Gute Preis Leistung und sehr flexibel beim beladen da er keine ladebordwand hat.
Olen käyttänyt traileria nyt 6 kuukautta ja olen täysin tyytyväinen. Olen käyttänyt sitä koko ajan ja se kestää mitä tahansa. Olen jo kuljettanut 3 laatikkoa juomia mukana ja se kestää sen. Kun se on tyhjä, se hurisee ja kolisee hieman, mutta se ei haittaa sinua. Hyvää vastinetta rahalle ja erittäin joustava lastattaessa, koska siinä ei ole takalaitanostetta.
Also verpackung ok, zusammenbau auch OK. je nach bedarf kannst Du das DING ausbauen, Leiste hinten Leiste vorne und nichts rutscht runter. Ein Antirutsch unterlegt und Du fährst wirklich sicher. ! Also mit 4 Eurokisten ( klein ) oder 2 Eurokisten groß bin ich schon unterwegs gewesen und 100% sicher gefahren. Die Kurven zu der Seite wo Du die Achse befestigt hast, solltest Du nicht so eng nehmen. Aber 100% sicheres Fahren als mit einem Lastenrad mit dicker Kiste. Selbst bei "vollgas" und "NOTBREMSE" bleibt der Hänger hinter Dir und überholt Dich nicht ! :-) Wenn Du dir den kaufst, wirst Du freude haben. Also gute Fahrt. Leider schläft nur der SERVICE wenn was ist, musst Du etwas ( viel ) Zeit mitbringen, da liegt ELEKTRONIK STAR-DE einiges anderen hinterher ! Du musst hartnäckig sein und nicht aufgeben ! Daher nur 4 Sterne , wäre der SERVICE BESSER, hätte ich für den HÄNGER 5 Sterne gegeben !
Joten pakkaus ok, kokoaminen myös ok. Tarpeistasi riippuen voit laajentaa DING-palkkia, tangon takapalkissa edessä, eikä mikään luiskahda alas. Liukumaton alusta ja ajat todella turvallisesti. ! Joten 4 eurolaatikolla (pieni) tai 2 eurolaatikolla isolla olen jo ollut tien päällä ja ajanut 100% turvallisesti. Kaarteita ei kannata viedä sille puolelle, mihin kiinnitit akselin niin tiukasti. Mutta 100 % turvallisempaa ajoa kuin isolla laatikolla varustetulla tavarapyörällä. Jopa "täyskaasulla" ja "hätäjarrulla" perävaunu pysyy takanasi eikä ohita sinua! :-) Jos ostat sen, olet tyytyväinen. Hyvää matkaa siis. Valitettavasti vain PALVELU nukkuu, jos jotain tapahtuu, sinun täytyy tuoda (paljon) aikaa mukaasi, ELEKTRONIK STAR-DE on jäljessä joistakin muista! Sinun täytyy olla sinnikäs eikä luovuttaa! Siksi vain 4 tähteä, jos PALVELU olisi ollut PAREMPI, olisin antanut HANGERille 5 tähteä!
Ein guter Fahrradanhänger der nach kleinen Modifikationen ein lange Haltbarkeit verspricht. Nach dem Kauf wurden alle Schrauben gegen Edelstahlvarianten ausgetauscht. Zudem wurden die Enden der Federn mit Schrumpfschlauch versehen. Nach drei Wochen Ostsee Urlaub ist die Funktion einwandfrei. Nichts quitscht, klappert oder gibt irgendwelche Geräusche von sich. Der Metallrohrrahmen ist gut zur Befestigung von Befestigungsgummis geeignet. Wir haben täglich ein SUP, Strandmuschel, Sonnenschirm, Windschutz, Handtücher, Getränke und diverse Spielsachen mit ihm transportiert. Fazit: empfehlenswert! Ich würde ihn immer wieder kaufen. P.S. bei der Holzvariante empfehle ich schlicht und ergreifend eine Lackierung nach Lieferung.
Hyvä polkupyörän peräkärry, joka lupaa pitkän käyttöiän pienten muutosten jälkeen. Oston jälkeen kaikki ruuvit vaihdettiin ruostumattomaan teräkseen. Lisäksi jousien päät varustettiin kutisteputkella. Kolmen viikon loman jälkeen Itämerellä toiminta on täydellinen. Mikään ei narise, kolise tai aiheuta ääntä. Putkimainen metallirunko sopii hyvin kiinnityskumien kiinnittämiseen. Kuljetimme hänen kanssaan SUPia, rantakuorta, päivänvarjoa, tuulisuojaa, pyyhkeitä, juomia ja erilaisia leluja joka päivä. Johtopäätös: suosittelen! Ostaisin hänet uudestaan ja uudestaan. PS puuversiolla, suosittelen yksinkertaisesti maalaamista toimituksen jälkeen.
Holz und Metall zu einem praktischen und alltagstauglich Design verbunden. Preisleistung sehr gut. Verhältnismäßig leicht und stabil, schnell aufgebaut und die Kupplung ist sehr dezent am Fahrrad angebracht auch wenn der Anhänger nicht angebracht ist. Drei Punkte die man beachten sollte sind die etwas schlechte Umdrehung der Räder (durch das schnell fix System) Die Holzauflage alleine biete keinen wegrutschschutz nach hinten sowie auslaufschutz zur Seite, was manchmal zum Kontakt des Gepäcks mit den Rädern verursacht. Abhilfe schaft da eine Tasche oder die mitgelieferten Spanngurte
Puu ja metalli yhdistettynä käytännölliseen ja arkipäiväiseen muotoiluun. Hinta/tarjous: Erittäin hyvä. Suhteellisen kevyt ja vakaa, nopea asentaa ja vetokoukku kiinnittyy erittäin huomaamattomasti pyörään, vaikka perävaunua ei olisi kiinnitetty. Kolme huomionarvoista seikkaa ovat pyörien hieman huono pyöriminen (johtuen pikakiinnitysjärjestelmästä) Puinen pehmuste ei yksinään suojaa luisumiselta taaksepäin tai vuotamista sivulle, mikä saa joskus matkatavarat kosketuksiin pyörät. Laukku tai mukana tulevat hihnat voivat auttaa
Anhänger: Der Anhänger ist schick, aber das Holz ist weich und ein Eck war bei mir beschädigt. Die Ware liegt quasi ungeschützt in einem Karton. Abgesehen davon, dass man das Holz noch behandeln sollte und Rücklichter vorgeschrieben sind, die man noch organisieren muss, bin ich eigentlich zufrieden. Er läuft ohne Klappern hinterher, soweit man das ohne Federung erwarten kann und man kann ihn leicht zerlegen/verstauen/transportieren. Aber die Zurrgurte, die Tasche, enge Kurven und den Deichsel wechseln. Na ja! Zum Händler komme ich dann auch noch. Die Zurrgurte sind umständlich und man müsste bei kleineren Transporten die überlangen Dinger irgendwo verstauen, dass sie nicht in die Speichen kommen. Schön, daß sie dabei sind, aber wirklich praktisch sieht anders aus. Die Zubehörtasche dagegen scheint ja ideal zu sein, aber auch diese ist nicht so praktisch, wie man denkt. Sie ist labbelig und bleibt von alleine nicht einmal stehen, sodass auch hier immer eingerollt werden muss, man sollte davor die beiden Henkel auch noch mit einem Klettverschluss zusammen machen und die Henkel dann gleich mit der Tasche zusammen einrollen, sodass die Henkel nicht irgendwo noch in die Speichen geraten. Es hängt sonst einfach überall etwas herunter. Die eingerollte "Wurst" wird dann nicht wie bei einem Seesack, wo beide Enden zusammengeklippt werden, verschlossen, sondern jedes Ende wird nach unten mit einem eigenen Klipp fixiert. Also wenn man etwas aus der Tasche holen will, muss man erst einmal beide Klipps öffnen, (geht einhändig nicht, da sie noch gesichert sind, also umständlich), dann wird aufgerollt, dann werden die Henkel auseinander gemacht und dann hat man erst Zugriff. Deutlich umständlicher als ich es mir vorgestellt hatte. Zudem die Tasche dann nicht einmal offen stehen bleibt, sondern völlig kraftlos in sich zusammensackt, auch hier hatte ich die Vorstellung, dass ich zum Beispiel einkaufen gehen könnte und die freistehende Tasche einfach füllen oder entleeren könnte. Selbst wenn man sie so halb zum Stehen bekäme, würden die Henkel sich wieder frei baumelnd um die Räder wickeln. Es geht einfach nicht, Punkt. ... und das Be- und Entladen wird auch zum Gefummel. Bei engen Kurven habe ich direkt in den ersten 10 min schon zweimal gemerkt, dass ich Rechtskurven nur mit begrenztem Radius fahren kann, da sonst der Deichsel gegen mein Hinterrad läuft. Ich habe ein 27.5 Zoll-Rad, aber das würde auch bestimmt mit einem 26 Zoll passieren. Man denkt, dass es nicht so häufig vorkommt, aber alleine heute ist das vier mal passiert. Mit dem Fahrrad ist man eben doch extrem wendig und mit meinem Kinderanhänger ist das zum Beispiel nie passiert. Ist kein Beinbruch, aber auch nicht ideal. Den Deichsel in die andere Position zu wechseln hatte ich mir ebenfalls einfacher erhofft. Meine Idee war, daß ich mit diesem Anhänger zum Einkaufen fahre, dann zum Handwagen umbaue, also direkt im Geschäft belade und anschließend natürlich wieder mit dem Fahrrad nachhause fahre. Für den Umbau liegt man dann aber auf dem Supermarktparkplatz und versucht die Bolzen in die Löcher zu bekommen. Das ist ein Geduldsspiel und hätte mit einer Führung des Deichsels deutlich erleichtert werden können. Wenn man eben nicht alles selber macht. :-) Auch kein Beinbruch, aber wieder nicht so praktisch, wie man sich das vorstellt und so geht überall ein bisschen Alltagsnutzen verloren und man ist gespannt, wie viel man am Schluss dann tatsächlich mit dem Anhänger einkaufen geht. Es wäre ja eigentlich auch noch eine tolle Vorstellung gewesen, wenn man zuhause in der Tiefgarage dann wieder auf Handwagen umbaut, in den Lift geht und seinen Einkauf vom Supermarkt ohne einmal umladen in der Wohnung hat. Wäre doch super, aber ich glaube, dass ich noch nicht einmal zum Einkaufen umbauen werde. Ist einfach zu umständlich. Vielleicht geht ja noch einer mit Grips an die Version 2.0. :-) Fazit: Wer das Holz noch behandeln und Rücklichter organisieren will, keine enge Rechtskurven fahren möchte und nicht unbedingt den Anhänger zum Einkaufen, oder häufigen Öffnen und Verschliessen möchte, auch wer nicht häufig etwas neu verzurren, sondern eher belädt und dann längere Strecken fährt, der bekommt ein schickes Ding, das ganz gut hinterläuft (hat aber natürlich keine Federung) und das praktisch verstaut oder auch transportiert werden kann. Wer den Anhänger im Urlaub oder am Zweitwohnsitz braucht, möchte natürlich einen leichten und kompakten Anhänger. Das kann der Anhänger wiederum wirklich gut. Händler: Beim Händler Chal-Tec oder auch Elektronik irgendwas, er firmiert unter verschiedenen Namen, werde ich allerdings nicht mehr bestellen. Der Anhänger lag ungeschützt einfach in einem Karton und ein Eck war beschädigt. Da der Karton nicht beschädigt war, gehe ich davon aus, daß der Händler beschädigte Ware verschickt hat. Man kann es ja mal probieren und siehe da, es hat auch noch funktioniert, weil ich den Anhänger für den Urlaub eingeplant hatte und anscheinend den letzten vor Ausverkauf bekommen habe. Hätte es noch einen zweiten irgendwo gegeben, wäre dieser zurückgegangen. Aber so war ich fast gezwungen, den beschädigten zu behalten. Dass der Anhänger ausverkauft war, habe ich aber erst gemerkt, als ich woanders bestellen wollte und hat mit dem schlechten Service erst einmal nichts zu tun. Der Händler hat weder auf die E-Mail über Amazon, noch auf die 2 Mails an seine Firmenadresse bzgl. eines Rabattes wegen der Beschädigung reagiert. Auch telefonisch war er nicht erreichbar, da er sich einen völlig überlasteten Telefonservice gebucht hat. Man klickt sich erst einmal durch einen Automaten, bis man dann ewig in der Warteschleife hängt. Null Service. Die simple Rücksendung hätte aber funktioniert, Amazon sei Dank! Also wenn jemand den Anhänger mit seinen kleinen Vor- und Nachteilen kaufen will, dann vielleicht lieber bei einem Händler, der sich auch professionell verhält.
Riipus: Riipus on mukava, mutta puu on pehmeää ja minulla oli vaurioitunut kulma. Tavarat ovat lähes suojaamattomia laatikossa. Sen lisäksi, että puu pitää vielä käsitellä ja takavalot ovat pakollisia, jotka pitää vielä järjestää, olen itse asiassa tyytyväinen. Se seuraa ilman kolinaa niin pitkälle kuin voi odottaa ilman jousitusta ja se on helppo purkaa / varastoida / kuljettaa. Mutta kiinnityshihnat, laukku, tiukat käännökset ja vetoaisa vaihtuvat. Noh! Sitten menen jälleenmyyjälle. Kiinnityshihnat ovat hankalia ja pienemmissä kuljetuksissa liian pitkät tavarat joutuisi varastoimaan jonnekin, jotta ne eivät jää pinnoihin. On hienoa, että ne ovat siellä, mutta todella käytännön asiat näyttävät erilaisilta. Tarvikekassi puolestaan näyttää ihanteelliselta, mutta se ei ole niin käytännöllinen kuin luulisi. Se on löysä eikä nouse edes itsestään, joten se on aina rullattava, kannattaa myös yhdistää kaksi kahvaa etukäteen tarranauhalla ja sitten rullata ne yhdessä pussin kanssa, jotta kahvat eivät pääse joutumaan. juuttunut johonkin, jonka pinnat arvasivat. Muuten jotain roikkuu joka paikassa. Käärittyä "makkaraa" ei silloin suljeta kuin keihäspussia, jossa molemmat päät on leikattu yhteen, vaan kumpikin pää kiinnitetään pohjaan omalla klipsillään. Joten jos haluat saada jotain ulos pussista, sinun on ensin avattava molemmat pidikkeet (ei voi tehdä yhdellä kädellä, koska ne ovat edelleen kiinni, niin hankalat), sitten se kääritään ylös, sitten kahvat erotetaan ja sitten on pääsy. Paljon monimutkaisempi kuin olin kuvitellut. Lisäksi laukku ei edes pysy auki, vaan romahtaa täysin voimattomana.. Täälläkin tuli ajatus, että voisin vaikka käydä ostoksilla ja yksinkertaisesti täyttää tai tyhjentää vapaasti seisovan pussin. Vaikka saisitkin ne puolipysähdyksiin, kahvat kietoutuisivat jälleen pyörien ympärille ja riippuisivat vapaasti. Se ei vain toimi, piste. ... ja lastaamisesta ja purkamisesta tulee haparoivaa. Ahtaissa mutkissa huomasin kahdesti ensimmäisen 10 minuutin aikana, että pystyn ottamaan oikeanpuoleisia mutkia vain rajoitetulla säteellä, muuten vetoaisa osuisi takapyörääni. Minulla on 27,5 tuuman pyörä, mutta niin tapahtuisi varmasti 26 tuuman kanssa. Saatat ajatella, että sitä ei tapahdu kovin usein, mutta yksin tänään se tapahtui neljä kertaa. Pyörällä olet äärimmäisen ketterä ja sellaista ei ole koskaan tapahtunut esimerkiksi lasten perävaunun kanssa. Se ei ole murtunut jalka, mutta se ei ole myöskään ihanteellinen. Olin myös toivonut, että ohjausaisan vaihtaminen toiseen asentoon olisi helpompi. Ajatukseni oli, että menen ostoksille tällä peräkärryllä, muuttaisin sen sitten käsikärryksi, eli lataan sen suoraan kauppaan ja sitten tietysti pyöräilen taas kotiin. Mutta muutosta varten makaat supermarketin parkkipaikalla ja yrität saada pultit reikiin. Tämä on kärsivällisyyttä, ja sitä olisi voitu tehdä paljon helpommaksi ohjaamalla vetoaisaa. Jos et tee kaikkea itse. :-) Ei myöskään murtunut jalka, mutta ei taaskaan niin käytännöllinen kuin kuvitellaan ja niin vähän arjen käyttöä katoaa joka paikkaan ja on utelias näkemään, kuinka paljon trailerin kanssa lopulta käy ostoksilla. Olisi itse asiassa ollut loistava idea, jos vaihtaisit takaisin käsikärryihin kotisi maanalaisessa pysäköintihallissa, menisit hissiin ja ostaisit supermarketin asunnossasi ilman, että olisit tarvinnut ladata sitä uudelleen. Se olisi hienoa, mutta en usko, että vaihtaisin sitä edes ostoksille vielä. Se on vain liian vaivalloista. Ehkä joku, jolla on aivot, siirtyy versioon 2.0. :-) Johtopäätös: Jos haluat silti käsitellä puuta ja järjestää takavalot, et halua ajaa tiukkoja oikeanpuoleisia mutkia etkä välttämättä halua käyttää perävaunua ostoksille tai usein avautumiseen ja sulkemiseen, myös jos uutta ei usein räpsätä, vaan lastata ja sitten ajaa pidempiä ajomatkoja, hän saa hienon tavaran, joka kävelee melko hyvin perässä (mutta ei tietenkään ole jousitusta) ja joka voidaan käytännössä varastoida tai kuljettaa. Jokainen, joka tarvitsee perävaunua lomalla tai toisessa kodissa, haluaa luonnollisesti kevyen ja kompaktin perävaunun. Traileri pystyy siihen todella hyvin. Jälleenmyyjä: Jotain jälleenmyyjältä Chal-Tec tai Electronics, hän toimii eri nimillä, mutta en tilaa uudelleen. Riipus vain makasi suojaamattomana laatikossa ja yksi kulma oli vaurioitunut. Koska laatikko ei ollut vaurioitunut, oletan, että myyjä lähetti vaurioituneen tavaran. Voit kokeilla ja katso, se silti toimi, koska olin suunnitellut trailerin lomalleni ja ilmeisesti sain viimeisen ennen kuin se oli loppuunmyyty. Jos jossain olisi ollut toinen, se olisi palannut. Mutta niin minun oli melkein pakko pitää vaurioitunut. Huomasin vasta, että traileri oli loppuunmyyty, kun halusin tilata muualta, eikä sillä ole mitään tekemistä huonon palvelun kanssa. Jälleenmyyjä ei vastannut Amazonin kautta lähetettyyn sähköpostiin eikä hänen yrityksensä osoitteeseen lähetettyyn kahteen sähköpostiin, jotka koskivat alennusta vahingon vuoksi. Häntä ei tavoitettu myöskään puhelimitse, koska hän oli varannut täysin ylikuormitetun puhelinpalvelun. Napsautat ensin koneen läpi, kunnes joudut jonottamaan ikuisesti. Nolla palvelua. Yksinkertainen palautus olisi toiminut, kiitos Amazon! Joten jos joku haluaa ostaa perävaunun pienine etuineen ja haittoineen, niin ehkä on parempi mennä ammattimaisesti käyttäytyvän jälleenmyyjän puoleen.
Nicht so praktisch wie gedacht! Anhänger: Der Anhänger ist schick, aber das Holz ist weich und ein Eck war bei mir beschädigt. Die Ware liegt quasi ungeschützt in einem Karton. Abgesehen davon, dass man das Holz noch behandeln sollte und Rücklichter vorgeschrieben sind, die man noch organisieren muss, bin ich eigentlich zufrieden. Er läuft ohne Klappern hinterher, soweit man das ohne Federung erwarten kann und man kann ihn leicht zerlegen/verstauen/transportieren. Aber die Zurrgurte, die Tasche, enge Kurven und den Deichsel wechseln. Na ja! Zum Händler komme ich dann auch noch. Die Zurrgurte sind umständlich und man müsste bei kleineren Transporten die überlangen Dinger irgendwo verstauen, dass sie nicht in die Speichen kommen. Schön, daß sie dabei sind, aber wirklich praktisch sieht anders aus. Die Zubehörtasche dagegen scheint ja ideal zu sein, aber auch diese ist nicht so praktisch, wie man denkt. Sie ist labbelig und bleibt von alleine nicht einmal stehen, sodass auch hier immer eingerollt werden muss, man sollte davor die beiden Henkel auch noch mit einem Klettverschluss zusammen machen und die Henkel dann gleich mit der Tasche zusammen einrollen, sodass die Henkel nicht irgendwo noch in die Speichen geraten. Es hängt sonst einfach überall etwas herunter. Die eingerollte "Wurst" wird dann nicht wie bei einem Seesack, wo beide Enden zusammengeklippt werden, verschlossen, sondern jedes Ende wird nach unten mit einem eigenen Klipp fixiert. Also wenn man etwas aus der Tasche holen will, muss man erst einmal beide Klipps öffnen, (geht einhändig nicht, da sie noch gesichert sind, also umständlich), dann wird aufgerollt, dann werden die Henkel auseinander gemacht und dann hat man erst Zugriff. Deutlich umständlicher als ich es mir vorgestellt hatte. Zudem die Tasche dann nicht einmal offen stehen bleibt, sondern völlig kraftlos in sich zusammensackt, auch hier hatte ich die Vorstellung, dass ich zum Beispiel einkaufen gehen könnte und die freistehende Tasche einfach füllen oder entleeren könnte. Selbst wenn man sie so halb zum Stehen bekäme, würden die Henkel sich wieder frei baumelnd um die Räder wickeln. Es geht einfach nicht, Punkt. ... und das Be- und Entladen wird auch zum Gefummel. Bei engen Kurven habe ich direkt in den ersten 10 min schon zweimal gemerkt, dass ich Rechtskurven nur mit begrenztem Radius fahren kann, da sonst der Deichsel gegen mein Hinterrad läuft. Ich habe ein 27.5 Zoll-Rad, aber das würde auch bestimmt mit einem 26 Zoll passieren. Man denkt, dass es nicht so häufig vorkommt, aber alleine heute ist das vier mal passiert. Mit dem Fahrrad ist man eben doch extrem wendig und mit meinem Kinderanhänger ist das zum Beispiel nie passiert. Ist kein Beinbruch, aber auch nicht ideal. Den Deichsel in die andere Position zu wechseln hatte ich mir ebenfalls einfacher erhofft. Meine Idee war, daß ich mit diesem Anhänger zum Einkaufen fahre, dann zum Handwagen umbaue, also direkt im Geschäft belade und anschließend natürlich wieder mit dem Fahrrad nachhause fahre. Für den Umbau liegt man dann aber auf dem Supermarktparkplatz und versucht die Bolzen in die Löcher zu bekommen. Das ist ein Geduldsspiel und hätte mit einer Führung des Deichsels deutlich erleichtert werden können. Wenn man eben nicht alles selber macht. :-) Auch kein Beinbruch, aber wieder nicht so praktisch, wie man sich das vorstellt und so geht überall ein bisschen Alltagsnutzen verloren und man ist gespannt, wie viel man am Schluss dann tatsächlich mit dem Anhänger einkaufen geht. Es wäre ja eigentlich auch noch eine tolle Vorstellung gewesen, wenn man zuhause in der Tiefgarage dann wieder auf Handwagen umbaut, in den Lift geht und seinen Einkauf vom Supermarkt ohne einmal umladen in der Wohnung hat. Wäre doch super, aber ich glaube, dass ich noch nicht einmal zum Einkaufen umbauen werde. Ist einfach zu umständlich. Vielleicht geht ja noch einer mit Grips an die Version 2.0. :-) Fazit: Wer das Holz noch behandeln und Rücklichter organisieren will, keine enge Rechtskurven fahren möchte und nicht unbedingt den Anhänger zum Einkaufen, oder häufigen Öffnen und Verschliessen möchte, auch wer nicht häufig etwas neu verzurren, sondern eher belädt und dann längere Strecken fährt, der bekommt ein schickes Ding, das ganz gut hinterläuft (hat aber natürlich keine Federung) und das praktisch verstaut oder auch transportiert werden kann. Wer den Anhänger im Urlaub oder am Zweitwohnsitz braucht, möchte natürlich einen leichten und kompakten Anhänger. Das kann der Anhänger wiederum wirklich gut. Händler: Beim Händler Chal-Tec oder auch Elektronik irgendwas, er firmiert unter verschiedenen Namen, werde ich allerdings nicht mehr bestellen. Der Anhänger lag ungeschützt einfach in einem Karton und ein Eck war beschädigt. Da der Karton nicht beschädigt war, gehe ich davon aus, daß der Händler beschädigte Ware verschickt hat. Man kann es ja mal probieren und siehe da, es hat auch noch funktioniert, weil ich den Anhänger für den Urlaub eingeplant hatte und anscheinend den letzten vor Ausverkauf bekommen habe. Hätte es noch einen zweiten irgendwo gegeben, wäre dieser zurückgegangen. Aber so war ich fast gezwungen, den beschädigten zu behalten. Dass der Anhänger ausverkauft war, habe ich aber erst gemerkt, als ich woanders bestellen wollte und hat mit dem schlechten Service erst einmal nichts zu tun. Der Händler hat weder auf die E-Mail über Amazon, noch auf die 2 Mails an seine Firmenadresse bzgl. eines Rabattes wegen der Beschädigung reagiert. Auch telefonisch war er nicht erreichbar, da er sich einen völlig überlasteten Telefonservice gebucht hat. Man klickt sich erst einmal durch einen Automaten, bis man dann ewig in der Warteschleife hängt. Null Service. Die simple Rücksendung hätte aber funktioniert, Amazon sei Dank! Also wenn jemand den Anhänger mit seinen kleinen Vor- und Nachteilen kaufen will, dann vielleicht lieber bei einem Händler, der sich auch professionell verhält.
Ei niin käytännöllinen kuin odotettiin! Riipus: Riipus on tyylikäs, mutta puu on pehmeää ja yksi kulma vaurioitui omassani. Tavarat ovat käytännössä suojaamattomia laatikossa. Sen lisäksi, että puu on vielä käsiteltävä ja takavalot tarvitaan, jotka on vielä järjestettävä, olen itse asiassa tyytyväinen. Se toimii ilman kolinaa, kuten voidaan odottaa ilman jousitusta ja on helppo purkaa/säilytä/kuljettaa. Mutta vaihda kiinnityshihnat, laukku, tiukat kaaret ja vetoaisa. No niin! Tulen myös myyjälle. Kiinnityshihnat ovat hankalia ja pienemmissä kuljetuksissa ylipitkät tavarat joutuisi varastoimaan jonnekin, jotta ne eivät pääse pinnoihin. Hienoa, että ne ovat siellä, mutta todella käytännön asiat ovat erilaisia. Tarvikekassi puolestaan näyttää ihanteelliselta, mutta se ei ole niin käytännöllinen kuin luulet. Se on ohut eikä pysy edes itsestään ylhäällä, joten se pitää aina rullata ylös. Kiinnitä ensin kaksi kahvaa yhteen tarranauhalla ja sitten rullaa kahvat yhteen niin, että kahvat ovat. t silti jonnekin pinnat katoavat. Muuten jotain roikkuu joka paikassa. Rullalle rullattua ”makkaraa” ei tällöin suljeta kuin kassipussia, jossa molemmat päät leikataan yhteen, vaan kumpikin pää kiinnitetään alaspäin omalla klipsillään. Joten jos haluat saada jotain laukustasi, sinun on ensin avattava molemmat pidikkeet (et voi tehdä sitä yhdellä kädellä, koska ne ovat edelleen kiinni, joten se on vaikeaa), sitten rullaat sen ja avaat sitten kahvat ja sitten sinulla on pääsy. Paljon monimutkaisempi kuin kuvittelin. Lisäksi laukku ei edes pysy auki, vaan romahtaa täysin voimattomasti. Vaikka saisit ne seisomaan puoliväliin, kahvat riippuisivat silti vapaasti pyörien ympärillä. Se ei vain toimi, piste. ... ja lastaamisesta ja purkamisesta tulee myös vähän näppärää. Tiukissa mutkissa huomasin kahdesti ensimmäisen 10 minuutin aikana, että pystyin tekemään oikeanpuoleisia mutkia vain rajoitetulla säteellä, muuten vetoaisa juoksi takapyörääni vasten. Minulla on 27,5 tuuman pyörä, mutta sama tapahtuisi ehdottomasti 26 tuuman kanssa. Saatat ajatella, että sitä ei tapahdu kovin usein, mutta yksin tänään se tapahtui neljä kertaa. Olet erittäin ohjattava pyörällä, eikä sellaista ole koskaan tapahtunut esimerkiksi minun lasten perävaunun kanssa. Se ei ole iso asia, mutta se ei ole myöskään ihanteellinen. Olin myös toivonut, että vetoaisan vaihtaminen toiseen asentoon olisi helpompaa. Ajatukseni oli, että menen ostoksille tällä peräkärryllä, muuttaisin sen sitten käsikärryksi, lataan sen suoraan kauppaan ja ajelen sitten taas pyörälläni kotiin. Muuttaaksesi makaat supermarketin parkkipaikalla ja yrität saada pultit reikiin. Tämä on kärsivällisyyttä ja olisi voitu tehdä paljon helpommaksi, jos vetoaisa olisi ohjattu. Jos et tee kaikkea itse. :-) Ei sekään iso juttu, mutta ei taaskaan niin käytännöllinen kuin kuvittelet ja niin arkikäyttöä katoaa joka paikkaan ja olet utelias näkemään, kuinka paljon ostat trailerin kanssa. Olisi itse asiassa ollut loistava idea, jos voisit muuttaa maanalaisen pysäköintihallin takaisin käsikärryksi kotona, mennä hissiin ja tehdä ostoksia asunnon supermarketista ilman, että sitä olisi tarvinnut ladata uudelleen. Se olisi hienoa, mutta en usko, että muutan sitä edes ostoksille. Se on vain liian monimutkaista. Ehkä joku muu, jolla on aivot, käsittelee versiota 2.0. :-) Johtopäätös: Jos haluat silti käsitellä puuta ja järjestää takavalot, et halua tehdä tiukkoja oikeanpuoleisia mutkia etkä välttämättä halua käyttää perävaunua ostoksille tai toistuvaan avaamiseen ja lukitsemiseen, vaikka et 'ei halua räpytellä jotain usein, vaan mieluummin lastata sitä ja sitten ajaa pitkiä ajomatkoja, hän saa tyylikkään esineen, joka kulkee melko hyvin (mutta ei tietenkään ole jousitusta) ja joka voidaan kätevästi varastoida tai kuljettaa. Jokainen, joka tarvitsee perävaunua lomalla tai toisessa kodissa, haluaa luonnollisesti kevyen ja kompaktin perävaunun. Traileri pystyy siihen todella hyvin. Jälleenmyyjä: En kuitenkaan tilaa enää Chal-Teciltä tai Elektronikilta jotain, se toimii eri nimillä. Perävaunu vain makasi suojaamattomana laatikossa ja yksi kulma vaurioitui. Koska laatikko ei ollut vaurioitunut, oletan, että jälleenmyyjä lähetti vaurioituneen tavaran. Voit kokeilla ja katso, se toimi, koska olin suunnitellut trailerin lomalle ja ilmeisesti sain viimeisen ennen kuin se oli loppuunmyyty. Jos jossain olisi ollut toinen, se olisi palannut. Mutta minun oli melkein pakko pitää vaurioitunut. Huomasin vasta, että traileri oli loppuunmyyty, kun halusin tilata muualta, eikä sillä ollut mitään tekemistä huonon palvelun kanssa. Jälleenmyyjä ei vastannut Amazonin kautta lähetettyyn sähköpostiin eikä yrityksensä osoitteeseen kahteen sähköpostiin, jotka koskivat vahingon aiheuttamaa alennusta. Häntä ei tavoitettu myöskään puhelimitse, koska hän oli varannut täysin ylikuormitetun puhelinpalvelun. Napsautat ensin konetta, kunnes päädyt odottamaan jonossa ikuisesti. Nolla palvelua. Yksinkertainen palautus olisi toiminut, kiitos Amazon! Joten jos joku haluaa ostaa perävaunun pienine etuineen ja haittoineen, niin ehkä olisi parempi ostaa se ammattimaisesti käyttäytyvältä jälleenmyyjältä.
Habe den Anhänger als Einkaufshilfe mit dem Fahrrad bestellt und beim Baumarkt eine Alukiste dazugekauft. Die Alukiste konnte ich super mit den hier mitgelieferten Spanngurten befestigen. Eine dünne Antirutschmatte darunter und der Anhänger tut was er soll. Wenn man alles schön festzurrt, läuft der Wagen leise wie ein Kätzchen, kein lautes Rattern oder Klappern zu hören. Ich fahre jedoch immer auf Teer oder feinem Schotter; wer auf Kopfsteinpflaster fährt und über einen lauten Anhänger lamentiert, der sollte sich vielleicht überlegen, ob der Anspruch für einen Fahrradanhänger womöglich ein wenig hoch ist. Die Räder sind leicht zu (de)-montieren und auch die Stütze funktioniert super (man muss sie allerdings zunächst umstecken, damit sie einsatzbereit ist). Ich habe den Anhänger zwar erst wenige Monate, aber bisher habe ich noch kein Problem gehabt. zur Lieferung: Die Verpackung des Anhängers ist leider nicht hinreichend durchdacht. Die Verpackung war sehr kaputt und die Achsen der Räder haben den Karton durchschlagen. Leider war auch ein wenig Holz an einer Kante des Hängers abgeplatzt. Nach kurzem Kontakt mit dem Kundenservice gab es eine angemessene Entschädigung, mit der ich den Schaden einfach selbst repariert konnte. Bisher habe ich vermieden, bei Regen zu fahren, ich glaube, dass das dem Anhänger auf lange Sicht nicht gut tut. Kann sein, dass er das ohne Probleme aushält, aber ich geh sowieso nicht einkaufen wenn es in Strömen regnet, also was solls. Zum Design gibts natürlich auch ein klares TOP! Wurde schon mehrmals von Fremden angesprochen, wo ich denn den tollen Anhänger her habe. Alles in Allem also 5 Sterne, habe nichts bereut. nur werde ich womöglich bald die Alukiste durch eine noch größere ersetzen.
Tilasin perävaunun ostosapuaksi pyörän mukana ja ostin rautakaupasta alumiinilaatikon. Pystyin kiinnittämään alumiinilaatikon mukana toimitetuilla hihnoilla. Ohut liukastumisenestomatto alla ja peräkärry tekee mitä sen pitääkin. Jos sido kaikki nätisti, auto käy hiljaa kuin kissanpentu, ei kuulu kovaa kolinaa tai kolinaa. Ajan kuitenkin aina tervalla tai hienolla soralla; Jokaisen, joka ajaa mukulakivillä ja valittaa meluisaa peräkärryä, kannattaa ehkä miettiä, ovatko polkupyörän perävaunun vaatimukset hieman korkeat. Pyörät on helppo (irti) koota ja myös tiputin toimii loistavasti (vaikka se on vaihdettava ennen kuin se on käyttövalmis). Minulla on ollut traileri vasta muutaman kuukauden, mutta toistaiseksi minulla ei ole ollut mitään ongelmia. Tietoja toimituksesta: Trailerin pakkaus ei valitettavasti ole tarpeeksi harkittu. Pakkaus oli hyvin rikki ja pyörien akselit löivät laatikon läpi. Valitettavasti osa ripustimen toisesta reunasta oli myös lohjennut. Lyhyen yhteydenoton jälkeen asiakaspalveluun tuli kohtuullinen korvaus, jolla korjasin vahingot helposti itse. Toistaiseksi olen välttänyt sateessa ajamista, mielestäni se ei ole pitkällä tähtäimellä hyvä trailerille. Hän saattaa kestää sen ilman ongelmia, mutta en kuitenkaan käy ostoksilla kaatamalla, joten mitä ihmettä. Suunnittelulle löytyy tietysti myös selkeä TOP! Tuntemattomat ovat kysyneet useaan otteeseen, mistä sain upean trailerin. Joten kaiken kaikkiaan 5 tähteä, en ole katunut. vain vaihdan todennäköisesti pian alumiinilaatikon vielä isompaan.
stabil und robuster Anhänger, Räder eiern minimal und sind abnehmbar, was mich persönlicher am meisten stört ist die klappernde Feder an der Zugdeichsel die wenn der Anhänger maximal beladen am Limit ist und sich auseinander und dann wieder zusammen zieht.....schaukelt sehr und ist sehr nervig beim fahren
vakaa ja vankka perävaunu, pyörät huojuvat minimaalisesti ja ovat irrotettavissa, minua henkilökohtaisesti eniten häiritsee vetoaisan koliseva jousi, joka perävaunun ollessa täysin kuormitettuna ääripäässä irtoaa irti ja sitten takaisin yhteen.....keinuu paljon ja on erittäin ärsyttävää ajettaessa
Sind Größe genug für 2 Kisten und seht aus als es ist nicht überlässtet. Hat kein Federung, und ich habe schon gewusst. Ist leicht, man kann es durch ein tur zum Keller tragen. Den schweißen sind nich hoch Qualität aber sollte halten.
Koko riittää 2 laatikkoon ja näyttää siltä, että sitä ei ole jäljellä. Sillä ei ole jousitusta, ja tiesin sen jo. On kevyt, voit kuljettaa sen oven läpi kellariin. Hitsaukset eivät ole laadukkaita, mutta niiden pitäisi kestää.
Schön verarbeitet. Wird für Getränkekisten genutzt.vielleicht könnte man noch eine rutschhämmende Unterlage installieren.
Kauniisti käsitelty. Käytetään juomalaatikoissa.Ehkä voisit asentaa liukastumista estävän tyynyn.
super pratique et facilement montable et démontable, quelques tours à la déchetterie avec une grande poubelle dessus, au lieu de prendre la voiture, économie d'essence et en plus un peu d'exercice...
superkäytännöllinen ja helposti koottava ja purettava, muutama reissu kierrätyskeskukseen iso roskakori päällä, sen sijaan että otat auton, polttoaineen säästö ja myös vähän liikuntaa...
Mi è piaciuto soprattutto il fatto che è di Legno e non i soliti plasticoni. Il carico può debordare in quanto non ha le sponde. Le ruote grandi permettono di viaggiare bene anche con la bici. Davvero un ottimo prodotto, anche esteticamente è molto bello.
Pidin erityisesti siitä, että se on tehty puusta eikä tavallisista muovisista. Kuorma voi vuotaa yli, koska sillä ei ole sivuja. Isot pyörät mahdollistavat hyvän liikkumisen myös pyörän kanssa. Todella erinomainen tuote, myös esteettisesti erittäin kaunis.
Ich habe das Modell blau/schwarz, nicht Holz/schwarz. Wegen der großen Unterschiede ist unverständlich, dass Amazon die Rezensionen für beide Modelle durcheinander mischt. (1) Lieferchaos: Auf Amazon "auf Lager", in eigenem Shop "nicht lieferbar". Bestellbestätigung nennt Lieferzeit 5 Wochen, 1 Woche später korrigiert auf "kommt übermorgen". Kam dann tatsächlich. Der Verkäufer ist offensichtlich selbst Opfer seines Lieferanten und wohl unschuldig an dem Chaos. (2) Enormer Preisanstieg: Mein Preis Mitte März war noch 125 € (Modell blau/schwarz) bzw. 140 € (Holz). Aber auch der aktuelle Preis Mitte April (187 € Holz; blau/schwarz scheint gar nicht lieferbar) ist noch fair; einen vergleichbaren Anhänger in deutlich schlechterer Herstellungsqualität habe ich für 280 € im örtlichen Fachhandel gesehen. (3) Preiswerte Reflektoren liegen bei, lassen sich aber beim Modell blau/schwarz nur so anbringen, dass man den Anhänger nicht mehr aufs Heck stellen kann, um bequem die Räder abzumontieren. Ich habe mit zusätzlichen Plastikteilen und Schrauben die Reflektoren neben den Aufbau hinter die Räder versetzt, wie man es auf den Fotos vom Holzmodell sieht, jetzt erfüllt der Anhänger voll und ganz meine Anforderungen. (4) Natürlich haben die beweglichen Teile, z. B. die eingesteckten Räder, etwas Spiel (was andere Rezensenten monieren), aber das bleibt völlig im Rahmen. Getränkekisten, Klappboxen usw sollte man immer mit einem Spanngurt sichern, den man einmal ganz um Anhänger und Ladung herum führt, dann klappert es auch nicht mehr so. (3m-Gurte haben die passende Länge.)
Minulla on sininen/musta malli, ei puu/musta. Suurten erojen vuoksi on käsittämätöntä, että Amazon sekoittaa molempien mallien arvostelut. (1) Toimituskaaos: "varastossa" Amazonissa, "ei saatavilla" omassa myymälässämme. Tilausvahvistuksessa toimitusaika 5 viikkoa, 1 viikko myöhemmin korjattuna "tulossa ylihuomenna". Sitten se todella tuli. Myyjä on ilmeisesti itse toimittajansa uhri ja todennäköisesti syytön kaaoksessa. (2) Valtava hinnankorotus: Hintani maaliskuun puolivälissä oli 125 € (sininen/musta malli) tai 140 € (puu). Mutta nykyinen hinta huhtikuun puolivälissä (187 € puu; sinistä/mustaa ei näytä olevan saatavilla) on edelleen kohtuullinen; Näin paikallisessa erikoisliikkeessä vastaavan perävaunun, jonka valmistuslaatu oli paljon huonompi 280 eurolla. (3) Halvat heijastimet sisältyvät hintaan, mutta ne voidaan kiinnittää vain sininen/musta malliin siten, että perävaunua ei voi enää laittaa selälleen pyörien kätevää irrottamista varten. Siirsin heijastimet rungon viereen pyörien taakse lisämuoviosilla ja ruuveilla, kuten puumallin kuvista näkyy, nyt perävaunu täyttää täysin vaatimukset. (4) Tietenkin liikkuvat osat, esim. B. sisään asennetut pyörät, jonkin verran välystä (josta muut arvostelijat valittivat), mutta se on täysin rajoissa. Juomalaatikot, kokoontaitettavat laatikot yms. tulee aina kiinnittää räikkähihnalla, joka vedetään perävaunun ympäri ja ladataan kerran, jotta se ei kolisi niin paljon. (3m hihnat ovat sopivan pituisia.)
Sehr einfach zusammenzubauen und auch anzubringen am Fahrrad. Der Wechsel von Anhänger zu Handwagen gestaltet sich auch relativ leicht und ohne Werkzeug. Für den Gebrauch als Handwagen ist die Position der Stange allerdings etwas ungünstig, bzw. die Länge nicht gänzlich ausreichend, da man sich damit schnell in die Fersen fahren kann. Ansonsten sehr praktisch zum Transport von z.B. schweren Einkäufen und bisher macht der Anhänger auch einen robusten und stabilen Eindruck, ist allerdings auch erst wenige Wochen in Gebrauch. Die Langlebigkeit muss sich daher noch herausstellen.
Erittäin helppo koota ja myös kiinnittää pyörään. Vaihtaminen perävaunusta käsitrukkiin on myös suhteellisen helppoa eikä vaadi työkaluja. Käsikärrynä käytettäessä tangon asento on kuitenkin hieman epäedullinen tai pituus ei ole täysin riittävä, sillä sillä pääsee nopeasti kantapäähän. Muuten erittäin käytännöllinen esimerkiksi raskaiden ostosten kuljettamiseen, ja peräkärry on toistaiseksi tehnyt myös vankan ja vakaan vaikutelman, vaikka on ollut käytössä vasta muutaman viikon. Pitkäikäisyys jää siis nähtäväksi.
Soooo... Also zunächst der Gesamteindruck: Also mir gefällt der Anhänger. Technisches: Die Reifen sind Noname aber nicht schlecht und mit Reflektor. Die Felgen sind komplett aus Stahl (schwer). Die Achsen ebenfalls, ø 12,6 mit Wellensicherungsring arretiert. Die Achsführung aus Kunstoff hat ø 12,8mm, hat also für einen Mechaniker ne Menge Spiel, geht aber irgendwie. Die Deichsel ist satt Sitzend am Anhänger, lappert an der Verbindung Fahrrad-Anhänger aber gehörig rum. Kupplungszapfen/Deichsel ø 13,3mm auf 14mm, das ist eindeutig zu viel und hat den einen Stern gekostet. Sehr positiv, in der Annahme das Hängerchen kommt aus China, ist der Fertigungszustand. Schweißnähte super alles Entgratet wo man hinkommt und sieht zudem noch gut aus. Das Holz ist Lackiert (werde es dennoch noch einmal mit Yachtlack streichen), es wurden DIN 7991 M6 Güte 10.9 galvanisch verzinkt genommen. Das ist weit besser als V2A (Edelstahl) Schrauben die nur eine Güte von rund 8 erreichen auch ist eine Zinkschicht beim Einschrauben in Ferritschem Material besser als V2A oder V4A. Umbau von Fahrradanhänger auf Handkarren... naja, mal schnell beim Einkaufen... eher nicht... dauert schon bissi^^ Bin froh mich für dieses Modell entschieden zu haben.
Soooo... Joten ensin kokonaisvaikutelma: Pidän trailerista. Tekniset: Renkaat ovat nimettömät, mutta eivät huonot ja niissä on heijastimet. Vanteet ovat kokonaan terästä (raskaita). Myös akselit, ø 12,6 lukittu akselin lukkorenkaalla. Muovisen akseliohjaimen halkaisija on 12,8mm, joten mekaanikolle on paljon välystä, mutta jotenkin toimii. Vetoaisa on tiukasti perävaunun päällä, mutta se kolisee pyörän ja perävaunun liitännässä. Kytkintappi/vetoaisa ø 13,3–14 mm, se on selvästi liikaa ja maksaa yhden tähden. Erittäin positiivista, olettaen, että pieni riipus tulee Kiinasta, on valmistusolosuhteet. Hitsaa superkaikki purseet sinne minne menet ja näyttää myös hyvältä. Puu on lakattu (maalaan uudelleen jahtilakalla), DIN 7991 M6 laatu 10.9 sinkitty. Tämä on paljon parempi kuin V2A (ruostumaton teräs) ruuvit, joiden laatu on vain noin 8. Myös sinkkikerros ferriittiseen materiaaliin ruuvattaessa on parempi kuin V2A tai V4A. Muutos polkupyörän perävaunusta käsikärryyn... no, mennään nopeasti ostoksille... mieluummin ei... vie vähän aikaa ^^ Olen iloinen, että päätin tämän mallin.
J’ai trouvé la bonne remorque! A la fois pratique en ville pour faire les courses et à la campagne pour partir en voyage. Les roues se déclipsent. La remorque tient bien la route et les chocs. Les rainures pour passer des sangles sont super pratique !! Un seul bémol, les catadioptres très peu solides et mal placés. Ils ont cassé ou plié.
Löysin oikean trailerin! Sekä käytännöllinen kaupungissa ostoksille että maaseudulla matkustamiseen. Pyörät irtoavat. Peräkärry pitää hyvin tiessä ja iskuja. Hihnojen läpikulkuurat ovat erittäin käytännöllisiä!! Vain yksi haittapuoli, heijastimet ovat erittäin hauraita ja huonosti sijoitettuja. Ne katkesivat tai taipuivat.
Lo utilizzo per portare con me attrezzature per il volo libero
Käytän sitä ilmaisten lentovarusteiden kuljettamiseen mukanani
Bonjour , remorque reçue dans les délais . pour la solidité, a voir à l'utilisation . Sur une roue , un rayon est libre , il n'a pas été tendu .
Hei, traileri saapui ajoissa. kiinteyttä, katso käyttö. Pyörässä puola on vapaa, sitä ei ole kiristetty.
Prima impressione molto positiva: semplice da montare, materiali in linea con il costo del prodotto, intuitivi gli spostamenti del timone da bici a manuale; attendo una risposta riguardo al timone che nella posizione manuale tende assai a sinistra e non capisco se si tratta di una idea progettuale o di un errore nella creazione dei fori, vedremo.
Erittäin positiivinen ensivaikutelma: helppo koota, materiaalit tuotteen hintaa vastaavat, peräsimen siirto pyörästä manuaaliseen on intuitiivista; Odotan vastausta koskien peräsintä, joka manuaaliasennossa kallistuu kovasti vasemmalle enkä ymmärrä onko se suunnitteluidea vai virhe reikien tekemisessä, saas nähdä.
Die Qualität stimmt zu dem Preis, gute Verarbeitung des Rahmens, Schweißnähte und Lack. Die Räder sind qualitativ mittelmäßig, beide hatten eine merkliche 8, was ich aber selber beheben könnte. (über die Speichen) Einfache Stahlfelgen ohne namenhafte Bereifung. Das Verdeck ist gut verarbeitet und lässt zumindest bei mir keinen Regen durch. Aber die Handhabung mit den Klettverschlüssen hinten ist mangelhaft. Es kann nicht sein, dass die Verschlüsse sich genau bei den Rädern befinden. Da holt man sich schnell dreckige Hände, je nach Wetter. Bitte Nachbesserung an der Stelle. Weiter haben die Aufnahmebuchsen der Steckräder zu viel Spiel, die Räder stehen somit unterschiedlich schief. Beim fahren merkt und sieht man, das es je nach Fahrbahn eiert. Das ist bestimmt so nicht gedacht. Auch hier bitte Nachbesserung. Zur Handhabung: Die Räder lassen sich gut einstecken. Die Verbindungsachse zu montieren, ist zu fummelig. Ein einfacher Anschlag wäre vorteilhaft gewesen. Bitte nachbessern. Andere Hersteller sind da besser. Zwei Kleinigkeiten sind bei mir noch zu er wähnen. Erstens, die Länge des Sicherungsseil ist bei mir zu kurz. 2-3 cm länger wären besser gewesen. Ich fahre ein Mountainbike mit Ständer am Hinterrad. Zweitens, die Qualität der Kupplung (Fahrradseitig) ist sehr schlecht. Ich habe eine zweite von einem anderen Hersteller besorgt (6 €) und die war um Welten besser. Fazit: Wer einen gut Aussehenden und preislich guten Anhänger für sein Bike haben möchte, kann diesen hier kaufen. Wenn er mit kleinen Abstichen leben kann. Allzeit gute Fahrt.
Laatu on hintaan nähden kohdallaan, rungon hyvä käsittely, hitsit ja maali. Pyörät ovat keskinkertaisia, molemmilla oli huomattava 8, mutta voisin korjata sen itse. (pinnojen kautta) Yksinkertaiset teräsvanteet ilman nimirenkaita. Pehmeä toppi on hyvin tehty eikä päästä sadetta läpi, ainakaan minulla. Mutta ajettavuus takana olevien tarrakiinnitysten kanssa on huono. Ei voi olla, että lukot ovat aivan pyörien vieressä. Kädet on helppo likaantua säästä riippuen. Korjaa se siellä. Lisäksi ladattavien pyörien koloissa on liikaa välystä, joten pyörät ovat vinossa eri tavoin. Ajon aikana huomaat ja näet, että se huojuu tiestä riippuen. Se ei todellakaan ole niin tarkoitettu. Korjaa myös tämä. Käsittelyyn: Pyörät voidaan asentaa helposti. Liitosakselin kokoaminen on liian vaivalloista. Yksinkertainen pysähdys olisi ollut eduksi. Korjaa se. Muut valmistajat ovat siinä parempia. On kaksi pientä asiaa, jotka minun pitäisi mainita. Ensinnäkin turvaköyden pituus on liian lyhyt minulle. 2-3 cm pidempi olisi ollut parempi. Ajan maastopyörällä jalustalla takapyörässä. Toiseksi kytkimen laatu (polkupyörän puoli) on erittäin huono. Sain toisen eri valmistajalta (6 €) ja se oli maailman parempi. Johtopäätös: Jos haluat hyvännäköisen ja edullisen perävaunun pyörällesi, voit ostaa sen täältä. Jos hän voi elää pienillä leikkauksilla. Hyvää matkaa aina.
Super achat —> ultra facile à monter et à démonter tiens peu de place une fois démontée et donc facile à transporter 2 utilisations possibles —> vélo ou à pied produit de très bonne facture au top a voir dans la durée
Loistava ostos —> erittäin helppo koota ja purkaa vie vähän tilaa purkamisen jälkeen ja siksi helppo kuljettaa 2 käyttötarkoitusta —> polkupyörällä tai kävellen erittäin hyvin tehty tuote, joka näkyy ajan mittaan
Pro: -) grande manovrabilita`, anche da carico (non "tira") -) facile da agganciare -) leggero -) bello Contro: -) piano di carico leggermente rovinato (graffi, forse dovuti all`imballo carente) -) manca un appiglio sicuro dove far passare la catena antifurto -) il cambio di posizione del timone non e` molto agevole (vale a dire: trasformare il traino in un carretto spinto a mano impiega tempo) -) su strade dissestate salltella un po' (ho rimediato rivestendo il piano di carico con un tappetino in spugna) -) manca una sponda per i carichi sfusi (in quel caso uso un cartone assicurato dalle cinghie in dotazione)
Plussat: -) hyvä ohjattavuus, jopa lastattuna (ei "vetä") -) helppo kiinnittää -) kevyt -) kaunis Miinukset: -) hieman vaurioitunut lastauspinta (naarmuja, ehkä huonosta pakkauksesta johtuen) -) kassakaappi puuttuu pito, josta pääsee ohittamaan varkaudenestoketjun -) peräsimen asennon muuttaminen ei ole kovin helppoa (eli: hinauksen muuttaminen käsin työnnetyksi kärryksi vie aikaa) -) epätasaisella tiellä hieman pomppii (olen korjannut peittämällä lastauspinta sienimatolla) -) ei ole sivua löysälle kuormalle (tässä tapauksessa käytän pahvia, joka on kiinnitetty mukana toimitetuilla hihnoilla)
Remorque utilisée avec un VTT pour transporter hebdomadairement 2 cagettes de légumes bio. Le montage est aisé à la reception du colis avec des roues qui se montent et se démontent sans outils. Quelques difficultés à serrer les vis du support central béquille. J'ai du prendre d'autres vis pour serrer efficacement car la clé tournait dans le vide au niveau de la tête des vis! Petit problème aussi lors de la manipulation de la béquille qui sort facilement de son axe de rotation. La charge est bien maintenue avec les sangles livrées. On transporte aisément une trantaine de kilos mais sous lourde charge la liaison est un peu élastique avec le vélo
Perävaunu, jota käytetään mönkijän kanssa 2 laatikon luomuvihannesten kuljettamiseen viikossa. Kokoaminen on helppoa paketin vastaanotettuaan pyöräillä, jotka voidaan koota ja purkaa ilman työkaluja. Vaikeuksia keskisauvatuen ruuvien kiristämisessä. Minun piti ottaa muita ruuveja kiristääkseni tehokkaasti, koska avain pyöri ilmassa ruuvin päissä! Pieni ongelma myös käsiteltäessä kainalosauvaa, joka irtoaa helposti pyörimisakselistaan. Kuorma säilyy hyvin mukana toimitetuilla hihnoilla. Kannamme helposti noin kolmekymmentä kiloa, mutta kovassa kuormituksessa yhteys pyörään on hieman joustava
Impossibile caricare il contenuto multimediale. Dire che va bene è poco. L'ho scelto per il suo minimalismo costruttivo, abbinato alla massima funzionalità e versatilità. Infatti, con il vano di carico in legno lamellare che non ha le sponde sulla lunghezza, ma solo laterali, permette di caricare oggetti più grandi e lunghi. Oggi l'ho testato con un carico da 30 kg, il massimo dichiarato è 40 kg. Ho percorso 27 km, da Gemona del Friuli a Tricesimo,percorrendo strade in ripida salita, miste ciottoli, bianche e asfaltate. Nessun problema con i copertoni da 2 pollici o 50 mm di larghezza, gonfiate a 1,7 / 2 bar. Ad una pressione così bassa, anche i carichi pesanti vengono ottimamente ammortizzati da questi pneumatici a sezione larga. Le ruote sono reversibili e tutto è stato estremamente facile per l'assemblaggio, non più di 3 minuti. È veramente un acquisto che vale tutti i soldi spesi, poi il divertimento è assicurato. Non vedo l'ora di usarlo di nuovo. Era un sabato e tanti ciclisti e pedoni mi hanno fermato facendo commenti positivi sul design minimalista del carrrellino. A Gemona del Friuli, un signore del posto, ha detto che il carrellino e quello che trasportavo, sono oggetti di libertà e uguaglianza sociale. È stata una giornata felice per me, che mi ha fatto dimenticare una brutta esperienza il giorno prima. Come vedete dalle foto,grazie al carrellino, oggi ho potuto posare la prima pietra per la costruzione del bagno nel mio workshop. Mi sento veramente soddisfatto, contento e felice. Grazie Amazon per farmi la vita più facile, grazie Cargo Bull per questo bellissimo e utilissimo carrellino.
Mediasisältöä ei voi ladata. On vähättelyä sanoa, että se on hyvä. Valitsin sen rakentavan minimalismin vuoksi, yhdistettynä maksimaaliseen toimivuuteen ja monipuolisuuteen. Itse asiassa laminoidusta puusta valmistetussa tavaratilassa, jossa ei ole sivuja pituussuunnassa, vaan vain sivuilla, voit ladata suurempia ja pidempiä esineitä. Tänään testasin sitä 30 kg kuormalla, maksimi ilmoitettu 40 kg. Matkustin 27 km Gemona del Friulista Tricesimoon jyrkkiä ylämäkeen johtavia teitä, joissa oli mukulakiviä, valkoista ja asfalttia. Ei ongelmia 2 tuuman tai 50 mm leveillä renkailla, paineistettuna 1,7/2 bariin. Näin alhaisella paineella nämä leveät renkaat vaimentavat optimaalisesti raskaatkin kuormat. Pyörät ovat käännettäviä ja kaikki oli erittäin helppo koota, korkeintaan 3 minuuttia. Se on todella ostos, joka on kaiken käytetyn rahan arvoinen, niin hauskanpito on taattu. En malta odottaa, että pääsen käyttämään sitä uudelleen. Oli lauantai ja monet pyöräilijät ja jalankulkijat pysäyttivät minut ja kommentoivat vaunun minimalistista muotoilua. Gemona del Friulissa eräs paikallinen herrasmies sanoi, että vaunu ja se, jota kannoin, olivat vapauden ja sosiaalisen tasa-arvon esineitä. Se oli minulle onnellinen päivä, joka sai minut unohtamaan edellisen päivän huonon kokemuksen. Kuten kuvista näkyy, pääsin tänään vaunun ansiosta laskemaan ensimmäisen kiven kylpyhuoneen rakentamiseen työpajassani. Olen todella tyytyväinen, tyytyväinen ja onnellinen. Kiitos Amazon, että teit elämäni helpommaksi, kiitos Cargo Bull tästä kauniista ja erittäin hyödyllisestä vaunusta.