[Palautukset: -35%] Companion -perävaunu
-
Huomautus: Tuote on täysin toimiva + siinä voi olla vähäisiä käytön jälkiä
Yksityiskohdat: Tuotteessa voi olla kosmeettisia vaurioita ei-näkyvillä puolilla (takana tai pohjassa). Alkuperäinen pakkaus voi olla hieman vaurioitunut tai uudelleenpakattu. Tuotteella on vuoden takuu123,99 € -
146,99 €
- Vain muutama kappale enää varastossa – tilaa nopeasti! Varastossa ja valmiina sinulle! Tilaa nyt ja nauti ostoksestasi ilman viivästyksiä. Vain muutama kappale enää varastossa – tilaa nopeasti!
- Toimitusaika: 4 - 6 päivää Saat sen nopeammin kuin luulet. Älä missaa tätä tilaisuutta, tilaa nyt! Saat sen nopeammin kuin luulet. Älä missaa tätä tilaisuutta, tilaa nyt!
- Valmis lähetettäväksi 24 tunnissa
- 14 Päivän peruutusoikeus
Kunto: Hyväksyttävä, käytön jälkiä
Yksityiskohdat: Tuotteessa voi olla kosmeettisia vaurioita (esim. pieniä naarmuja) ylä-, etu- tai sivupuolella. Alkuperäinen pakkaus voi olla vaurioitunut tai uudelleenpakattu. Lisäksi saattaa puuttua osia, kuten käyttöohje, verkkokaapeli, kaukosäädin, suodatin. Tuotteella on vuoden takuu
Huippuominaisuudet
Perävaunu: 50 litran lastitila ja 42 x 63 cm tilaa kahdelle juomalaatikolle
2-in-1: käytä pyörävaununa tai käsikärrynä
Joustava: sopii useille kuljetusvälineille
Ominaisuudet
- täysin asennetulla kytkinjärjestelmällä, sopii kaikkiin pyöriin, joissa on 26-28 "pyörät
- sopii max. kahdelle juomalaatikolle
- 16 ":n ilmarenkaat tukevalla teräsrunkoisella vanteella
- max. rengaspaine: 1,7 - 2,0 baaria (25 - 30 PSI)
- autoventtiilit helpottavat ilman täyttämistä jokaisella huoltoasemalla
- pyörien helppo irrotus jousitapin pidikkeen ansiosta
- vetoaisan asennon helppo vaihtaminen lukitustapilla
- voidaan purkaa osittain, säästää tilaa varastointia varten
- mukana heijastimet
- sadesuoja tarranauhoilla ja nauhat kiinnitystä varten
Mitat & tekniset tiedot
- Mitat (koottuna): n. 62 x 40 x 127 cm (LxKxS vetoaisalla)
- Vetoaisan pituus: 65 cm
- Tavaratilan sisämitat: n. 42 x 18 x 63 cm (LxKxS)
- Paino: n. 9,4 kg
Toimituskokonaisuus
- 1 x perävaunu
- 2 x 16 "kovat renkaat 1,95" ilmaa renkaissa
- 2 x valkoinen heijastin
- 2 x punainen heijastin
- 1 x vetoaisa
- 1 x lastausalan päällyste
- 1 x sadesuoja
- käyttöohjeet englanniksi ja saksaksi
Toimitus & lähetys
Toimitusaika: 4 - 6 päivää
Tälle artikkelille ei ole kommentteja.
Klarfit Companion Fahrradanhänger Perfekt für meine Transportzwecke ...
Klarfit Companion polkupyörän perävaunu Täydellinen kuljetustarkoituksiini...
Anhänger für mein Falt- Ebike. Ich war schon länger auf der Suche nach einem Lastenanhänger für mein 20 Zoll Falt- Ebike. Dabei ist mir eine Aktion für diesen Klarfit Anhänger unter gekommen. Statt den regulären ca. 150€ sollte ich nur gut 60€ bezahlen, sofern ich ihn mit der blauen Abdeckplane bestelle. Ein absolutes Schnäppchen. Dabei hätte ich mir vermutlich sowieso die blaue Plane bestellt. Der Anhänger passt sehr gut zu meinem Rad. meine Befürchtungen, er würde ggfs. zu schräg stehen, da 20 Zoll Räder nun mal deutlich kleiner sind als die sonst üblichen 26 oder 28 Zoll Räder. Aber das ist überhaupt kein Problem. Außerdem läuft er ruhig und stabil. Nur bei ganz schlechter Strecke hört man ihn manchmal etwas poltern, zumindest wenn er nicht beladen ist. Man merkt den Anhänger beim Fahren fast gar nicht. lediglich der Akkuverbrauch ist spürbar höher. Ist ja auch logisch, schließlich hängen da zig Kg extra am Rad und obendrein ist auch noch die Anzahl der Räder von 2 auf 4 verdoppelt worden. Die Montage des Anhängers war kein Problem. Leider traf das auf die Anhängerkupplung nicht zu. Die Bohrung, durch die die Achse gesteckt wird, war zu klein. Ich hatte erst einen zu üppigen Lackauftrag in verdacht, aber ich musste tatsächlich tiefer als nur bis aufs blanke Metall feilen, bis ich die Kupplung montieren konnte. Eigentlich hat mein Rad Standardteile. In sofern denke ich nicht, das die Achse zu dick ist, sondern es wird wohl tatsächlich an der Kupplung selbst liegen. Zum Glück baut man die Kupplung ja nur einmal dran. Schließlich stört sie im Alltag ohne Anhänger überhaupt nicht. Da ich den Anhänger so extrem günstig bekommen habe, will ich das auch gar nicht so hoch hängen. Es sollte nur mal erwähnt werden. Alles in allem bin ich sehr froh, einen so hochwertigen Anhänger am unteren Ende des verfügbaren Budgets (50-100€) bekommen zu haben. das wäre sonst sicher nur bei Gebrauchtkauf möglich gewesen. Die regulären Preis hätte ich mir nicht leisten können. So ist der Anhänger ein absoluter Hit und ich würde 10 Sterne vergeben, wenn es denn gehen würde. Leider muss es bei 5 Sternen bleiben.
Traileri kokoontaitettavalle ebikelleni. Olen pitkään etsinyt peräkärryä 20 tuuman kokoontaitettavalle ebikelleni. Löysin kampanjan tälle Klarfit-trailerille. Normaalin 150 euron sijaan minun pitäisi maksaa vain noin 60 euroa, jos tilaan sen sinisellä pressulla. Ehdoton kauppa. Olisin varmaan tilannut sinisen pressun joka tapauksessa. Perävaunu sopii pyörääni erittäin hyvin. Pelkäsin, että se on liian vino, koska 20 tuuman pyörät ovat huomattavasti pienempiä kuin tavalliset 26 tai 28 tuumat. Mutta se ei ole ongelma ollenkaan. Se toimii myös hiljaa ja vakaasti. Ainoastaan erittäin huonoilla teillä kuulet joskus sen jylisevän, ainakin silloin, kun se ei ole lastattu. Perävaunua ei melkein huomaa ajon aikana. vain akun kulutus on huomattavasti suurempi. Onhan se järkevää, että pyörässä roikkuu kymmeniä ylimääräisiä kiloja ja sen lisäksi pyörien määrä on tuplaantunut kahdesta neljään. Trailerin kokoaminen ei ollut ongelma. Valitettavasti tämä ei koskenut perävaunun vetokoukkua. Reikä, jonka läpi akseli työnnetään, oli liian pieni. Aluksi epäilin, että maali oli liian raskasta, mutta itse asiassa jouduin viilaamaan syvemmälle kuin pelkkä metalli, ennen kuin pystyin asentamaan kytkimen. Itse asiassa pyörässäni on vakioosat. Tässä suhteessa en usko, että akseli on liian paksu, vaan se on itse asiassa itse kytkin. Onneksi asennat kytkimen vain kerran. Loppujen lopuksi se ei häiritse sinua ollenkaan arjessa ilman traileria. Koska sain trailerin niin äärimmäisen halvalla, en halua ripustaa sitä niin korkealle. Se pitäisi mainita vain kerran. Kaiken kaikkiaan olen erittäin iloinen saadessani näin laadukkaan trailerin käytettävissä olevan budjetin (50-100€) alimmalla hinnalla. Muuten tämä olisi luultavasti ollut mahdollista vain jos olisit ostanut sen käytettynä. Minulla ei olisi ollut varaa normaalihintaan. Riipus on ehdoton hitti ja antaisin sille 10 tähteä, jos se olisi mahdollista. Valitettavasti sen on pysyttävä 5 tähden.
Sturdy & capacious load carrier A bit heavy at 9kg but well built. Quality steel and finish. Reflectors pretty useless. Stable and fast rolling but without suspension and relatively small 16” wheels it bounces a lot. Fine on the flat and small inclines, otherwise best with an ebike! Fixing to bicycle is heavy and secure. But a quick release system would be more convenient. Cover is tedious to fit and take off. Fits a 69x40 euro box perfectly. For local car less shopping ideal. Long tours probably not. Good. Slye for money at €55!
Tukeva ja tilava taakkateline Hieman painava 9 kg, mutta hyvin rakennettu. Laadukas teräs ja viimeistely. Heijastimet aika hyödyttömät. Vakaa ja nopea rullaava, mutta ilman jousitusta ja suhteellisen pieniä 16" pyöriä se pomppii paljon. Hieno tasaisella ja pienillä rinteillä, muuten paras ebpyörällä! Kiinnitys pyörään on raskasta ja turvallista. Mutta pikavapautusjärjestelmä olisi kätevämpi. Kansi on työlästä pukea ja ottaa pois. Sopii täydellisesti 69x40 euron laatikkoon. Paikalliseen autoon vähemmän ostoksia ihanteellinen. Pitkiä matkoja luultavasti ei. Hyvä. Slye rahalla 55€!
Super Produkt Der Fahrad anähnger ist wie beschrieben. Läst sich gut ziehen nur die kupplung mußte ich das Loch vergrößern das am Fahrrad montiert wird da ich ein e bike habe aber ich kann es nur empfehlen
Loistava tuote pyörän perävaunu on kuvauksen mukainen. Se on helppo vetää, mutta jouduin suurentamaan pyörään kiinnitettyä reikää, koska minulla on sähköpyörä, mutta voin vain suositella sitä
Top Preis-Leistungsverhältnis Also, als erstes, für den Preis, ein sehr gutes Preis-Leistungsverhältnis! Zweitens, großes Plus für die Reflektionsreifen! Leichtgängig, stabil, gut zu fahren, laufruhig und angenehm in der Benutzung. Die Arretierungsstifte werde ich etwas anfasen, da es doch eine ziemliche Geduldsprobe sein kann, die Löcher zu finden. Kleines Manko, beim rechtsfahren sollte man keine zu scharfe Kurve fahren. Für 28 Zoll Räder ist die Deichselkrümmung etwas klein. Alles in allem bin ich sehr zu frieden, da man für den Preis nicht annähernd gute Namhafte Produkte bekommt! Top, Preis Leistung, Qualität gut, ich würde das Ding nochmal kaufen!!!
Huippuhinta-laatusuhde Joten ensinnäkin hintaan nähden erittäin hyvä hinta-laatusuhde! Toiseksi iso plussa heijastavista renkaista! Pehmeästi kulkeva, vakaa, helppo ajaa, hiljainen ja miellyttävä käyttää. Viistelen hieman lukitustappeja, sillä reikien löytäminen voi olla melkoinen kärsivällisyyden koetin. Pieni haittapuoli: oikealla ajettaessa ei kannata ottaa liian jyrkkiä kaarteita. Vetoaisan kaarevuus on hieman pieni 28 tuuman pyörille. Kaiken kaikkiaan olen erittäin tyytyväinen, koska et saa lähellekään hyviä, tunnettuja tuotteita edulliseen hintaan! Top, hinta-laatusuhde, hyvä laatu, ostaisin tämän uudelleen!!!
Ottimo, oggetto e consegna
Erinomainen, tavara ja toimitus
Fahrradanhänger funktioniert, ein Schlauch direkt defekt Der Anhänger ist fix und einfach aufgebaut. Die Montage am Rad ist auch simpel und wirkt stabil. Der Umbau zum Handkarren ist eher eine Spielerei und leider zu umständlich um das mal eben auf dem Supermarktparkplatz mit zwei Handgriffen zu machen. Man macht sich dabei auf jeden Fall die Finger schmutzig. Aber es funktioniert, wenn man den Wagen längere Zeit als Handkarren nutzen will. Die Anbringung der Regenschutzplane ist ein wenig fummelig und es bleibt nicht viel Platz nach oben. Aber auch sie erfüllt grundsätzlich ihren Zweck. Ärgerlich war, dass gleich ein Reifenschlauch vor der ersten Benutzung bei der leeren Probefahrt geplatzt war (siehe Bild). Also gleich mal zwei Ersatzschläuche bestellt. Dem zweiten traue ich jetzt nämlich auch nicht mehr. Es handelt sich um die Standardgröße für viele Kinderräder. Beschaffung ist also unproblematisch. Aber vielleicht kalkuliert man den Preis für zwei neue Schläuche vor der Anschaffung des Anhängers gleich noch drauf.
Pyörän peräkärry toimii, yksi putki on viallinen Perävaunu pystytetään nopeasti ja helposti. Sen asentaminen pyörään on myös yksinkertaista ja näyttää vakaalta. Sen muuttaminen käsikärryksi on enemmän temppua ja valitettavasti liian monimutkaista tehdäkseen kahdessa vaiheessa supermarketin parkkipaikalla. Tulet varmasti likaamaan kätesi. Mutta se toimii, jos haluat käyttää kärryä käsikärrynä pitkään. Sadesuojan kiinnittäminen on hieman sekavaa, eikä yläreunassa ole paljon tilaa. Mutta se myös pohjimmiltaan palvelee tarkoitustaan. Ärsyttävää oli, että renkaan putki räjähti tyhjän koeajon aikana ennen ensimmäistä käyttökertaa (katso kuva). Joten tilasin kaksi vaihtoletkua. En myöskään luota enää toiseen. Tämä on monien lasten pyörien vakiokoko. Hankinta ei siis ole ongelma. Mutta ehkä lisäät kahden uuden letkun hinnan ennen perävaunun ostamista.
Toller Anhänger Toller Anhänger. Klein auseinander baubar. Hierdurch super in der Garage zu verstauen, ohne zu viel Platz wegzunehmen. Einziger Mangel: ich habe es nicht hinbekommen, die Beleuchtung so zu installieren, dass man auf dem Gestell etwas überstehen lassen kann (hinten und vorne). Die Beleuchtung ist immer im Weg. Ich habe mir jetzt selbstklebende Reflektoren besorgt und angebracht
Hieno traileri Hieno traileri. Voidaan purkaa pieniksi paloiksi. Tämän ansiosta se on helppo säilyttää autotallissa viemättä liikaa tilaa. Ainoa ongelma: en onnistunut asentamaan valaistusta niin, että jotain voisi roikkua rungon (takana ja edessä) yli. Valaistus on aina tiellä. Nyt hankin itseliimautuvat heijastimet ja kiinnitin ne
Für das geld super Für den preis ist der anhänger wirklich super. Ich habe ein fully bike mit Radgröße 29 und ich könnte ohne anpassungen an der stange keine kurven fahren, da mein Hinterrad bei der kleinsten lenkbewegung bereits schleift. Aber sonst ist das ein wirklich sehr schönes produkt.
Hintaan nähden loistava traileri. Minulla on täyspyörä, jonka pyöräkoko on 29, enkä pystyisi kaarremaan ilman tankoa säätämättä, koska takapyöräni vetää pienimmälläkin ohjausliikkeellä. Mutta muuten todella hyvä tuote.
Davvero un ottimo prodotto, resistente e con materiali di buona qualità. Ho dato 4 stelle al posto di 5 per due motivi: - il collegamento alla bici non è molto semplice - la parte verticale del lato corto non ha un rinforzo interno sufficiente e tende un po a piegarsi se c’è peso A parte ciò rimane un ottimo prodotto specialmente guardando il prezzo. Lo consiglio!
Todella erinomainen tuote, kestävä ja laadukkaista materiaaleista valmistettu. Annoin 4 tähteä 5:n sijasta kahdesta syystä: - Liittäminen pyörään ei ole kovin yksinkertainen - lyhyen sivun pystysuorassa osassa ei ole riittävästi sisäistä vahvistusta ja se taipuu hieman taipumaan, jos sitä on painoa on edelleen loistava tuote varsinkin hintaan nähden. Suosittelen sitä!
Grundsätzlich toller Hänger mit kleinen Designschwächen Nach dem Auspacken war ich von der insgesamt hochwertigen Anmutung für den Preis von knapp 72€ für die M Version durchaus überrascht. Gleich zu Beginn: Auf die Ladefläche passt bequem eine 60x40 Eurobox bzw. auch problemlos zwei Träger Cola 1 Liter oder zwei Kisten Bier. Der Zusammenbau gestaltet sich simpel. Reflektoren anmontieren, vormontierte Räder anstecken und mit Luft befüllen und die Deichsel anstecken. Hier haben schon mehrere Rezensenten bemerkt, dass es etwas frickelig und fummelig sein kann, die beiden Sicherungsstifte einzuführen. Hier wäre eine Ausführung der Deichsel als vierkant Rohr besser gewesen. Die Deichselkupplung wird mitgeliefert und ist je nach Fahrrad mehr oder weniger schwierig zu montieren und benötigt ggf. noch zusätzliches Material (Polygonadapter, alternative Steckachse/Schnellspanner). Da es hier aber zahlreiche Möglichkeiten gibt, will ich nicht näher darauf eingehen und dies ist bei jedem Hänger das Gleiche. Beim ersten Einsatz fällt sofort auf, dass man nur eine stark begrenzte Rechtskurve machen kann. Hier kommt es viel zu früh zu einem Kontakt mit dem Hinterrad. Das hätte der Hersteller leicht beheben können, wenn die Deichselaufnahme am Hänger nicht mittig sondern an der linken Seite des Hängers angebracht worden wäre. Da wurde die Entwicklung einfach nicht zu Ende gedacht. Toll ist, dass man die Räder und die Deichsel in den Hänger legen kann und alles unter die Abdeckhaube passt. Der Hänger landet im Keller in einem Schwerlastregalfach und ich kann auf dem Hänger noch zwei Klappboxen im Euroformat lagern. Zur maximalen Beladung von 40kg kann ich sagen, dass diese sich ziemlich sicher auf die STVZO Begrenzung bei ungebremsten Hängern bezieht. Die ganz Konstruktion würde bestimmt auch deutlich über 50kg aushalten. Mit dem Ständer bin ich noch so richtig warm geworden. Der hält für mein Empfinden schlicht und ergreifend nicht, aber evtl. mach ich beim Handling auch irgend etwas nicht ganz richtig. Das mögliche Drehen der Deichsel, um den Hänger auch als Handwagen nutzen zu können ist sicherlich ein nettes Feature, aber voll beladen ist ein Umbau eher schwierig bis nicht möglich. Das wäre schön gewesen um den Hänger dann vom abzukoppeln und direkt in die Wohnung fahren zu können. Insgesamt bin ich mit der Anschaffung zufrieden auch wenn ich in Zukunft sicherlich noch zu einem besser durchdachten, dafür aber dann mit Sicherheit auch deutlich teurerem Hänger greifen werde. Für die nächsten 4 bis 5 Jahre sollte das aber absolut in Ordnung sein.
Pohjimmiltaan hieno traileri pienillä suunnittelun heikkouksilla Pakkauksen purkamisen jälkeen yllätyin melko laadukkaasta kokonaisvaikutelmasta M-version hintaan, joka oli hieman alle 72 euroa. Heti alussa: 60x40 Eurobox mahtuu mukavasti lastaustilaan, tai kaksi 1 litran Cola-kuljetinta tai kaksi oluttalaatikkoa mahtuu helposti. Kokoonpano on yksinkertainen. Kiinnitä heijastimet, kiinnitä esiasennetut pyörät ja täytä ne ilmalla ja kiinnitä vetoaisa. Useat arvioijat ovat jo todenneet, että kahden lukitustapin asettaminen voi olla hieman hankalaa. Vetoaisan suunnittelu neliömäiseksi putkeksi olisi ollut parempi tässä. Vetoaisan kytkin on mukana ja pyörästä riippuen on enemmän tai vähemmän vaikea koota ja saattaa vaatia lisämateriaalia (polygon adapteri, vaihtoehtoinen läpikulkuakseli/pikavapautus). Koska täällä on lukuisia vaihtoehtoja, en halua mennä niihin tarkemmin ja tämä on sama jokaiselle ripustimelle. Kun käytät sitä ensimmäisen kerran, huomaat heti, että voit tehdä vain hyvin rajoitetun oikean käännöksen. Tässä kosketus takapyörään tapahtuu aivan liian aikaisin. Valmistaja olisi voinut helposti korjata tämän, jos perävaunun vetoaisan kiinnikettä ei olisi sijoitettu perävaunun keskelle vaan vasemmalle puolelle. Kehitystä ei yksinkertaisesti mietitty loppuun asti. Hienoa on se, että perävaunuun voi laittaa pyörät ja vetoaisan ja kaikki mahtuu kannen alle. Perävaunu päätyy kellarin raskaaseen hyllyyn ja voin säilyttää kaksi eurokokoista taitettavaa laatikkoa perävaunuun. 40 kg:n maksimikuorman osalta voin sanoa, että tämä viittaa lähes varmasti jarruttamattomien perävaunujen STVZO-rajaan. Koko rakenne kestäisi varmasti reilusti yli 50kg. Lämmitin todella katsomoon. Mielestäni se ei yksinkertaisesti kestä, mutta ehkä en tee jotain aivan oikein sen käsittelyssä. Mahdollisuus kääntää vetoaisa niin, että perävaunua voidaan käyttää myös käsikärrynä, on varmasti mukava ominaisuus, mutta sen muuntaminen täyteen lastattuna on vaikeaa tai jopa mahdotonta. Olisi ollut mukavaa päästä irti perävaunusta ja ajaa suoraan asuntoon. Kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen hankintaan, vaikka valitsenkin tulevaisuudessa varmasti paremmin harkitun, mutta varmasti paljon kalliimman perävaunun. Mutta sen pitäisi olla täysin kunnossa seuraavat 4-5 vuotta.
Très pratique. Achat pour road trip
Erittäin käytännöllinen. Osto matkaa varten
Un buon prodotto, di acciaio verniciato, robusto e che si presta a molteplici usi. E compatto e si sente molto poco nel traino, anche da carico, non ondeggia o beccheggia più di tanto. I 40 kg di portata dichiarati sembrano realistici: ho trasportato 4 casse acqua da 1.5l oppure un serbatoio scarico camper da 40l senza problemi. Passiamo alle cose migliorabili: - il sistema per cambiare da carrello a mano a carrello bici è macchinoso, devi smontare i due perni, riposizionare l'asta a occhio e infilare nuovamente i due perni. Dopo un po' si prende la mano, ma poteva essere più immediato e funzionale. - a copertura fornita sembra di buona fattura ma serve a poco, molto meglio se fosse fornita anche una retina ferma bagagli.
Hyvä tuote, valmistettu maalatusta teräksestä, kestävä ja soveltuu moneen käyttöön. Se on kompakti ja tuntuu hyvin vähän hinattaessa, edes kuormattuina, se ei heilu tai kallistu paljon. Ilmoitettu 40 kg:n kapasiteetti vaikuttaa realistiselta: kuljetin 4 1,5l vesilaatikkoa tai 40l asuntoauton jätesäiliön ilman ongelmia. Jatketaan paranneltavissa oleviin asioihin: - Käsikärrystä pyörävaunuun vaihtamisjärjestelmä on hankala, pitää irrottaa kaksi tappia, asentaa tanko silmämääräisesti ja laittaa kaksi tappia takaisin paikoilleen. Hetken kuluttua ymmärrät sen, mutta se olisi voinut olla välittömämpi ja toimivampi. - toimitettu kansi näyttää hyvin tehdyltä, mutta siitä on vähän hyötyä, paljon parempi, jos mukana olisi myös matkatavaraverkko.
Der Anhänger läuft sehr schön mit, habe gleich einen Sack Katoffeln transportiert, top.
Der Ständer klappert etwas und der die Regenplane hält leider nicht lange dicht, deshalb einen Stern Abzug.
Traileri kulkee erittäin sujuvasti, kuljetin heti perunasäkin, hienoa. Jalusta kolisee hieman ja sadesuoja ei valitettavasti pysy tiukassa kauaa, joten tähtivähennys.
Cette remorque de vélo semble solide. Il faut penser qu'elle est plus large que le vélo car elle ne passe pas forcément là où le vélo passe. J'ai heurté une bordure de trottoir dans un virage. La bâche bleue est bien mais si on charge dedans un objet plus haut, on ne peut plus refermer la bâche, ni la faire tenir par les attaches velcro qui deviennent trop courtes. Mettre des tendeurs pour sécuriser le chargement est difficile, car il y a peu de point d'attache possible, la toile de base enveloppant les tubes de la structure - à moins de la percer - L'attelage coté vélo avait un perçage trop petit en diamètre pour mon vélo, j'ai du repercer au diamètre 12 et usiner le creux recevant l'écrou de serrage - Vélo Engwe Engine Pro -
Tämä pyörän peräkärry näyttää tukevalta. Sinun täytyy ajatella, että se on leveämpi kuin pyörä, koska se ei välttämättä mene minne pyörä menee. Törmäsin reunakiveen käännöksessä. Sininen pressu on hyvä, mutta jos laitat sisään korkeamman esineen, et voi enää sulkea pressua etkä pitää sitä paikoillaan liian lyhyillä tarrakiinnikkeillä. Kiristimien laittaminen kuorman kiinnittämiseen on vaikeaa, koska mahdollisia kiinnityskohtia on vähän, pohjakangas peittää rakenteen putkia - ellei sitä poraa - Pyörän puolen vetokoukussa oli halkaisijaltaan liian pieni reikä pyörälleni, minä piti porata uudelleen halkaisijaan 12 ja työstää kiristysmutterin vastaanottava ontto - Engwe Engine Pro Bike -
Le gomme allentate sono state curate con mia soddisfazione. Dopo averlo usato per trasportare vari carichi ho deciso che l'agganciamento è solo da perdere, con un carico di qualsiasi tipo, e più pesante è il carico, peggio è, il rimorchio si muove costantemente sull'agganciamento e lo senti nella bici. Il problema è due volte. Dove la barra di intoppo si attacca al telaio del rimorchio è molto allentata. Il collegamento alla bici è ancora più allentato. Finisce per essere come se la bici fosse attaccata alla bici con un prezzo corto di corda e sloches avanti e indietro costantemente spingendo e poi improvvisamente tirando sulla bici. Il perno del ricevitore montato sulla bici richiedeva alcune modifiche in modo che non girasse e si muovesse avanti e indietro sotto il morsetto a sgancio rapido. Era risolvibile. La molla tra quel perno e la barra di intoppo è allentata nella barra di intoppo e anche il raccordo all'altra estremità della molla che scorre sul ricevitore è molto allentato. Questo intoppo è molto comune in Europa, non ne ho mai usato uno prima perché ho usato solo Burley Trailers che usa il proprio design di intoppo. Ho trovato per un po' più del doppio del prezzo di questo rimorchio che potevo ottenere un Burley spedito dalla Germania, quindi ho sostituito questo rimorchio. Questo rimorchio è convertibile in un carrello a mano ed è così che sarà usato d'ora in poi. Mi piace molto questo piccolo carrello di un rimorchio, e se non sei particolare su come ci si sente a trainare, soprattutto pesantemente caricato, è un bel design compatto che va bene ovunque. Originale: Nel giro di pochi minuti dal gonfiaggio delle gomme il perlina su un pneumatico si è staccato dal cerchio e la camera d'aria è esplosa. Ho messo un nuovo tubo, mi sono preoccupato di gonfiarlo completamente e ho dovuto regolare il pneumatico più volte per mantenere il tallone che toccasse il cerchio. Ho ordinato pneumatici di qualità, sperando che non sia il cerchio ad essere troppo piccolo. Detto questo, sembra ben costruito se forse sovracostruite. Il calcio da solo deve pesare qualche chilo e probabilmente lo taglierò. Tutto è acciaio saldato. Il cavalletto è per quando lo usi come carrello a mano, lo mantiene livellato quando lasci andare la maniglia. In realtà è costruito più come un carrello da giardino che puoi tirare con una bicicletta. Il mio Burley in alluminio era quasi senza peso. Probabilmente otterrò molto uso da questo però. Within a few minutes of inflating the tires the bead on one tire came off the rim and the inner tube exploded. I put a new tube in, care fully inflating it and had to adjust the tire several times to keep the bead touching the rim. I have ordered quality tires, hoping it is not the rim that is too small. That said, it seems well built if maybe over built. The kick stand alone must weigh a few kilograms and I will likely cut it off. Everything is welded steel. The kick stand is for when you use it as a hand cart, keeps it level when you let go of the handle. It actually is built more like a garden cart that you can pull with a bike. My aluminum Burley was nearly weightless. I will likely get a lot of use out of this one though.
Löystyneet renkaat hoidettiin tyytyväisenä. Kun sitä käytin erilaisten kuormien kuljettamiseen, päätin, että vetokoukku on vain menetettäväksi, minkä tahansa kuorman kanssa, ja mitä raskaampi kuorma, sitä pahempi se on, perävaunu liikkuu jatkuvasti vetokoukun päällä ja sen tuntuu pyörässä. Ongelma on kaksijakoinen. Kohta, jossa vetotanko kiinnittyy perävaunun runkoon, on hyvin löysä. Yhteys pyörään on vielä löysempi. Lopputulos on, että pyörä on kiinnitetty pyörään lyhyellä hinnalla köydellä ja löysähtää edestakaisin jatkuvasti työntää ja sitten yhtäkkiä vetää pyörää. Pyörään kiinnitetty vastaanotintappi vaati jonkin verran muutosta, jotta se ei pyöri ja liikkuisi edestakaisin pikakiinnikkeen alla. Se oli korjattavissa. Tämän tapin ja vetotangon välinen jousi on löysällä vetotangossa ja jousen toisessa päässä oleva kiinnitys, joka liukuu vastaanottimeen, on myös erittäin löysä. Tämä vetokoukku on hyvin yleinen Euroopassa, en ole koskaan käyttänyt sellaista, koska olen käyttänyt vain Burley Trailereita, jotka käyttävät omaa vetokoukkusuunnitteluaan. Löysin hieman yli kaksinkertaisella tämän perävaunun hinnalla, että saisin Burleyn lähetettynä Saksasta, joten vaihdoin tämän perävaunun. Tämä perävaunu on muunnettavissa käsitrukiksi ja niin sitä käytetään tästä lähtien. Pidän todella tästä pienestä perävaunun dollysta, ja jos et ole erityisen kiinnostunut siitä, miltä hinaaminen tuntuu, varsinkin raskaasti kuormitettuna, se on mukava kompakti muotoilu, joka kulkee minne tahansa. Alkuperäinen: Muutamassa minuutissa renkaiden täyttämisen jälkeen toisen renkaan jalka irtosi vanteesta ja putki räjähti. Laitoin uuden putken, huolehdin täyttääkseni sen kokonaan ja jouduin säätämään rengasta useita kertoja, jotta vanne pysyisi vanteen kosketuksessa. Tilasin laadukkaat renkaat toivoen, ettei vanne ole liian pieni. Siitä huolimatta se näyttää hyvin rakennetulta, jos ehkä ylirakennettu. Pelkästään varaston täytyy painaa muutama kilo, ja luultavasti leikkaa sen. Kaikki on hitsattua terästä. Jalusta on tarkoitettu kun käytät sitä käsitrukkina, se pitää sen vaakasuorassa, kun päästät irti kahvasta. Se on itse asiassa rakennettu enemmän kuin puutarhakärry, jota voit vetää polkupyörällä. Alumiini Burleyni oli melkein painoton. Todennäköisesti saan tästä kuitenkin paljon hyötyä. Muutaman minuutin kuluessa renkaiden täyttämisestä toisen renkaan jalka irtosi vanteesta ja sisärengas räjähti. Laitoin uuden putken sisään, täytän sen täyteen ja jouduin säätämään rengasta useita kertoja, jotta vanne pysyisi vanteen kosketuksessa. Olen tilannut laadukkaat renkaat toivoen, ettei vanne ole liian pieni. Se näyttää kuitenkin hyvin rakennetulta, jos ehkä yli rakennettu. Pelkästään potkun pitää painaa muutama kilo, ja todennäköisesti katkaisen sen. Kaikki on hitsattua terästä. Potkuteline on tarkoitettu käytettäväksi käsikärrynä, pitää sen vaakasuorassa, kun päästät irti kahvasta. Se on itse asiassa rakennettu enemmän kuin puutarhakärry, jota voit vetää pyörällä. Alumiini Burleyni oli melkein painoton. Todennäköisesti saan tästä kuitenkin paljon hyötyä.
Mi è arrivato con tutti gli accessori già montati sul palo di connessione con la bici. Meglio ancora!
Se saapui kaikkiin lisävarusteineen jo asennettuna pyörän liitäntätankoon. Parempi vielä!
parfaitement adapté
sopii täydellisesti
Buen articulo , aguanta mucho facil de montar aunque el sistema hace que se mueva un poco en marcha
Hyvä artikkeli, siihen mahtuu paljon, helppo koota vaikka järjestelmä saa sen liikkumaan vähän ajon aikana.
Er funktioniert Der Zusammenbau des Anhängers ist selbsterklärend und innerhalb kürzester Zeit fertig. Die Nähte von dem Stoff sind nicht sehr stabil! Ansonsten macht das Teil einen sehr guten Eindruck. Beim ersten Einsatz wurde ein Großeinkauf eingeladen. Das hat der Anhänger super weg gesteckt. Für mich ist das Fahrverhalten ein wenig gewöhnungsbedürfdig. Das liegt an der Art der Anhängerkupplung. Mein alter Anhänger hatte keine Feder zwischen Fahrrad und Anhänger. Der neue schon. Man merkt beim beladenen Anhänger wie die Feder arbeitet und im ersten Moment kam mir das Fahrverhalten gerade bei sehr geringer Geschwindigkeit bzw. beim anfahren sehr instabil vor. Die Feder kann sich halt Längen und zusammen ziehen und das Fahrrad wird somit ein wenig beschleunigt und im nächsten Moment gebremst. Ist man erstmal unterwegs, und hat seine Reisegeschwindigkeit erreicht, legt sich das Gefühl auch recht schnell und der Anhänger liegt satt hinter dem Fahrrad. Generell fahre ich meine Anhänger mit ca 0,8-1bar Druck. Somit können die Reifen walken und ein springen wird vermieden. Es passt locker eine große klappbox in die Ladefläche. Wie gut der Anhänger wirklich ist wird sich in den nächsten 10 Jahren beweisen. Bisher bin ich zuversichtlich. Außer die Stoff tasche. Ich denke da muss bald der Schneider des Vertrauens nacharbeiten
Se toimii. Perävaunun kokoaminen on itsestään selvää ja voidaan suorittaa hyvin lyhyessä ajassa. Kankaan saumat eivät ole kovin vakaita! Muuten osa tekee erittäin hyvän vaikutelman. Ensimmäisen toimeksiannon aikana kutsuttiin suuri hankinta. Traileri hoiti asian todella hyvin. Minulle ajokäyttäytyminen vaatii hieman totuttelua. Tämä riippuu perävaunun kytkimen tyypistä. Vanhassa perävaunussani ei ollut jousia pyörän ja perävaunun välissä. Uusi tekee. Huomaat kuinka jousi toimii perävaunun ollessa kuormitettuna ja aluksi ajokäyttäytyminen tuntui minusta erittäin epävakaalta, varsinkin erittäin alhaisilla nopeuksilla tai liikkeelle lähdettäessä. Jousi voi pidentyä ja supistua ja pyörää kiihdytetään hieman ja jarrutetaan seuraavalla hetkellä. Kun olet liikkeellä ja olet saavuttanut matkanopeudesi, tunne häviää melko nopeasti ja perävaunu on tukevasti pyörän takana. Ajan perävaunuillani yleensä noin 0,8-1 baarin paineella. Tämä mahdollistaa renkaiden taipumisen ja estää niitä hyppäämästä. Suuri kokoontaitettava laatikko mahtuu helposti lastaustilaan. Se, kuinka hyvä traileri todella on, todistetaan seuraavan 10 vuoden aikana. Toistaiseksi olen luottavainen. Paitsi kangaskassi. Uskon, että luotettavan räätälin on pian tehtävä töitä
Gestern erhielt ich sehr zügig den bestellten Klarfit-Anhänger. Eigentlich eine geniale Konstruktion für einen leichten, kleinen Anhänger um auch die etwas größeren Einkäufe per Fahrrad nach Hause zu bringen. Er war auch schnell zusammengebaut. Nur noch die Reifen mussten aufgepumpt werden. Der erste Reifen lies sich mit der Fußpumpe erstmal nicht befüllen. An der nahe gelegen Tankstelle klappte es aber dann ... peng - der Schlauch war geplatzt. Bei zweiten Reifen funktionierte es dagegen anstandslos. Gestern gleich eine Email an den Verkäufer geschrieben ... Die Antwort steht noch aus. Da ich nicht nur aus Nachhaltigkeitsgründen alles wieder zurücksenden wollte, beschaffte ich mir heute einen Ersatzschlauch für 7,90 €. Ach ja, dan ist ja noch so ein Ding unterm Anhänger. Das soll wohl eine Stütze sein, falls der Anhänger abgestellt werden. Aber wie der sich ausklappen lässt, das ist ein Rätsel. Die hölzerne Ladefläche ist optisch (noch) sehr ansprechend. Nach ein paar Transportfahrten mit Getränkekisten wird sie aber nicht mehr so aussehen. Toll wäre eine Gummi-Antirutschmatte und dass auch aus Gründen der Ladungssicherung. Dennoch gefällt mir der Anhänger sehr gut. Preislich hätte eine Matte drin sein können. Mit den genannten Problemen ist das Preis-Leistungs-Verhältnis ausreichend.
Eilen sain tilatun Klarfit-trailerin todella nopeasti. Itse asiassa nerokas rakenne kevyelle, pienelle peräkärrylle, joka tuo hieman isommat ostokset kotiin pyörällä. Se oli myös nopea koota. Vain renkaat piti pumpata. Ensimmäistä rengasta ei voitu täyttää jalkapumpulla. Mutta sitten se toimi läheisellä huoltoasemalla... pamm - letku oli räjähtänyt. Toisella renkaalla se sen sijaan toimi ilman ongelmia. Kirjoitin eilen sähköpostin myyjälle... Vastaus on vielä kesken. Koska en vain halunnut lähettää kaikkea takaisin kestävyyssyistä, hankin itselleni vaihtoputken 7,90€:lla tänään. Ai niin, trailerin alla on toinen juttu. Sen pitäisi luultavasti olla tuki, jos perävaunu on pysäköity. Mutta miten se etenee, on mysteeri. Puinen lastausalue on visuaalisesti (vielä) erittäin viehättävä. Muutaman kuljetusmatkan jälkeen juomalaatikoilla se ei kuitenkaan enää näytä tältä. Kuminen liukastumisenestomatto olisi hyvä, myös kuormankiinnityssyistä. Siitä huolimatta pidän trailerista todella paljon. Hintaan nähden matto olisi voinut tulla mukaan. Mainittujen ongelmien kanssa hinta-laatusuhde on riittävä.
Ich habe die Holzfläche nochmals versiegelt, ein Anti-Rutschband aufgeklebt. Der unten angebrachte Ständer ist etwas unglücklich. Die Wendigkeit ist in Ordnung. Preis und Leistung sind okay.
Tiivistin puupinnan uudelleen ja kiinnitin liukastumista estävälle teipille. Pohjaan kiinnitetty teline on vähän huonokuntoinen. Ohjattavuus on hyvä. Hinta ja suorituskyky kohdallaan.
Schnell auf und abgebaut zum Transport. Läuft sehr leicht hinter Fahrrad und als Handwagen.
Nopeasti koottu ja purettu kuljetusta varten. Kulkee erittäin helposti pyörän takana ja käsiautona.
Fast deliver, and Good quality of product, how I was expecting
Nopea toimitus ja hyvä tuote, kuten odotinkin
Ließ sich einfach montieren. Ist absolut wertig und robust Ich bin sehr zufrieden.
Oli helppo koota. On ehdottoman arvokas ja kestävä olen erittäin tyytyväinen.
Ich habe mir diesen Anhänger bestellt, weil ich halt nur mit dem Fahrrad unterwegs bin und auch mal größere Sachen transportieren wollte. Das geht mit diesem Anhänger sehr gut, wenn man ihn „nackt“ benutzt, also ohne die Schale. Ich konnte damit schon einige längere Pakete transportieren. Man sollte halt passende Spanngurte benutzen.
Tilasin tämän perävaunun, koska ajelen vain pyörälläni ja joskus halusin kuljettaa suurempia tavaroita. Tämä toimii erittäin hyvin tämän riipuksen kanssa, jos käytät sitä "alasti", eli ilman kulhoa. Pystyin kuljettamaan pidempiä paketteja sillä. Asianmukaisia nauhoja tulee käyttää.
Das Paket kam mit DHL also somit einen Tag später als angekündigt. Kann keiner beeinflussen. Es war ohne sichtbare Schäden was schonmal gut war. Nach dem es dann geöffnet war musste festgestellt werden, dass der Transportschutz zwischen den Reifen und dem Holz etwas zu mager war so das es zu Druckstellen auf dem Holz gekommen ist welche ich nicht wirklich für der Rede wert halte. Aber es ist immer noch neu Ware also daher ️ . Hier an der Stelle einen freundlichen Hinweis an den Verkäufer. Dann musste ich feststellen das sich die Verleimung an einer Kante gelöst hat. Nichts desto trotz habe ich den Hänger aufgebaut und festgestellt, dass es ein (in dieser Preisklasse) gut durchdachter Hänger ist. Es vom Hänger zum Handwagen umstecken (leer) ging bei mir in weniger als 2 Minuten. Zudem finde ich das Ding super schick. Ich werde eh einige Modifikationen wie =Antirutsch, Stoßschutz und eine Lasierung vornehmen. Also Verkäufer kontaktiert. Welcher sich wirklich sehr kompetent und zuvorkommend zeigte. Daher der 5. Stern und meinen Dank an den Verkäufer. Kann sowohl den Hänger als auch den Händler empfehlen. Update: Hänger am Fahrrad geht echt gut. Ich war damit einkaufen. Beladen geht es besser als gehofft. Als Handwagen macht es Eindruck wenn man damit in den Supermarkt reingeht,seinen Einkauf auf den Hänger von Hänger auf das Band wieder Hänger und tschüss. Hingucker hatten wir auch schon die Bemerkungen wie cooles Teil, gute Idee begleitet haben.
Joten paketti tuli DHL:lle päivää ilmoitettua myöhemmin. Ei voi vaikuttaa keneenkään. Näkyviä vaurioita ei ollut, mikä oli hyvä asia. Avaamisen jälkeen jouduttiin toteamaan, että renkaiden ja puun välinen kuljetussuoja oli hieman liian ohut, joten puussa oli painepisteitä, jotka eivät mielestäni ole mainitsemisen arvoisia. Mutta se on vielä uutta, joten siksi ️ . Tässä ystävällinen huomautus myyjälle. Sitten tajusin, että liima toisesta reunasta oli irronnut. Siitä huolimatta asensin trailerin ja huomasin, että se on hyvin harkittu traileri (tässä hintaluokassa). Sen vaihtaminen perävaunusta käsitrukkiin (tyhjäksi) kesti alle 2 minuuttia. Lisäksi se on mielestäni supersöpö. Teen joitain muutoksia, kuten = liukastumisenesto, iskunsuoja ja lasitus joka tapauksessa. Ota siis yhteyttä myyjään. Joka oli todella pätevä ja kohtelias. Tästä syystä 5. tähti ja kiitos myyjälle. Voi suositella sekä traileria että myyjää. Päivitys: pyörän traileri toimii todella hyvin. Kävin sen kanssa ostoksilla. Lataus onnistui paremmin kuin toivottiin. Käsiautona se tekee vaikutuksen, kun menet sen kanssa kauppaan, laitat ostoksesi perävaunuun perävaunusta hihnalle ja hei. Meillä oli jo katseenvangitsija, kun seurasimme huomautuksia, kuten siisti osa, hyvä idea.
Ich habe den Anhänger jetzt 6 Monaten in Gebrauch und absolut zufrieden. Ich habe schon ständig in gebraucht und er hält alles aus. Habe schon 3 Kisten Getränke damit tranportier und er hält es aus. Wenn er leer ist klappern und scheppert er ein wenig aber das stört nicht. Gute Preis Leistung und sehr flexibel beim beladen da er keine ladebordwand hat.
Olen käyttänyt traileria nyt 6 kuukautta ja olen täysin tyytyväinen. Olen käyttänyt sitä koko ajan ja se kestää mitä tahansa. Olen jo kuljettanut 3 laatikkoa juomia mukana ja se kestää sen. Kun se on tyhjä, se kolisee ja kolisee hieman, mutta se ei haittaa. Hyvää vastinetta rahalle ja erittäin joustava lastattaessa, koska siinä ei ole takalaitanostetta.
Also verpackung ok, zusammenbau auch OK. je nach bedarf kannst Du das DING ausbauen, Leiste hinten Leiste vorne und nichts rutscht runter. Ein Antirutsch unterlegt und Du fährst wirklich sicher. ! Also mit 4 Eurokisten ( klein ) oder 2 Eurokisten groß bin ich schon unterwegs gewesen und 100% sicher gefahren. Die Kurven zu der Seite wo Du die Achse befestigt hast, solltest Du nicht so eng nehmen. Aber 100% sicheres Fahren als mit einem Lastenrad mit dicker Kiste. Selbst bei "vollgas" und "NOTBREMSE" bleibt der Hänger hinter Dir und überholt Dich nicht ! :-) Wenn Du dir den kaufst, wirst Du freude haben. Also gute Fahrt. Leider schläft nur der SERVICE wenn was ist, musst Du etwas ( viel ) Zeit mitbringen, da liegt ELEKTRONIK STAR-DE einiges anderen hinterher ! Du musst hartnäckig sein und nicht aufgeben ! Daher nur 4 Sterne , wäre der SERVICE BESSER, hätte ich für den HÄNGER 5 Sterne gegeben !
Joten pakkaus ok, kokoaminen myös ok. Tarpeistasi riippuen voit laajentaa DING-palkkia, tangon takapalkissa edessä, eikä mikään luiskahda alas. Liukumaton alusta ja ajat todella turvallisesti. ! Joten 4 eurolaatikolla (pieni) tai 2 eurolaatikolla isolla olen jo ollut tien päällä ja ajanut 100% turvallisesti. Kaarteita ei kannata viedä sille puolelle, mihin kiinnitit akselin niin tiukasti. Mutta 100 % turvallisempaa ajoa kuin isolla laatikolla varustetulla tavarapyörällä. Jopa "täyskaasulla" ja "hätäjarrulla" perävaunu pysyy takanasi eikä ohita sinua! :-) Jos ostat sen, olet tyytyväinen. Hyvää matkaa siis. Valitettavasti vain PALVELU nukkuu, jos jotain tapahtuu, sinun täytyy tuoda (paljon) aikaa mukaasi, ELEKTRONIK STAR-DE on jäljessä joistakin muista! Sinun täytyy olla sinnikäs eikä luovuttaa! Siksi vain 4 tähteä, jos PALVELU olisi ollut PAREMPI, olisin antanut HANGERille 5 tähteä!
Ein guter Fahrradanhänger der nach kleinen Modifikationen ein lange Haltbarkeit verspricht. Nach dem Kauf wurden alle Schrauben gegen Edelstahlvarianten ausgetauscht. Zudem wurden die Enden der Federn mit Schrumpfschlauch versehen. Nach drei Wochen Ostsee Urlaub ist die Funktion einwandfrei. Nichts quitscht, klappert oder gibt irgendwelche Geräusche von sich. Der Metallrohrrahmen ist gut zur Befestigung von Befestigungsgummis geeignet. Wir haben täglich ein SUP, Strandmuschel, Sonnenschirm, Windschutz, Handtücher, Getränke und diverse Spielsachen mit ihm transportiert. Fazit: empfehlenswert! Ich würde ihn immer wieder kaufen. P.S. bei der Holzvariante empfehle ich schlicht und ergreifend eine Lackierung nach Lieferung.
Hyvä polkupyörän peräkärry, joka lupaa pitkän käyttöiän pienten muutosten jälkeen. Oston jälkeen kaikki ruuvit vaihdettiin ruostumattomaan teräkseen. Lisäksi jousien päät varustettiin kutisteputkella. Kolmen viikon loman jälkeen Itämerellä toiminta on täydellinen. Mikään ei narise, kolise tai aiheuta ääntä. Putkimainen metallirunko sopii hyvin kiinnityskumien kiinnittämiseen. Kuljetimme hänen kanssaan SUPia, rantakuorta, päivänvarjoa, tuulisuojaa, pyyhkeitä, juomia ja erilaisia leluja joka päivä. Johtopäätös: suosittelen! Ostaisin hänet uudestaan ja uudestaan. PS puuversiolla, suosittelen yksinkertaisesti maalaamista toimituksen jälkeen.
Holz und Metall zu einem praktischen und alltagstauglich Design verbunden. Preisleistung sehr gut. Verhältnismäßig leicht und stabil, schnell aufgebaut und die Kupplung ist sehr dezent am Fahrrad angebracht auch wenn der Anhänger nicht angebracht ist. Drei Punkte die man beachten sollte sind die etwas schlechte Umdrehung der Räder (durch das schnell fix System) Die Holzauflage alleine biete keinen wegrutschschutz nach hinten sowie auslaufschutz zur Seite, was manchmal zum Kontakt des Gepäcks mit den Rädern verursacht. Abhilfe schaft da eine Tasche oder die mitgelieferten Spanngurte
Puu ja metalli yhdistettynä käytännölliseen ja arkipäiväiseen muotoiluun. Hinta/tarjous: Erittäin hyvä. Suhteellisen kevyt ja vakaa, nopea asentaa ja vetokoukku kiinnittyy erittäin huomaamattomasti pyörään, vaikka perävaunua ei olisi kiinnitetty. Kolme huomionarvoista seikkaa ovat pyörien hieman huono pyöriminen (johtuen pikakiinnitysjärjestelmästä) Puinen pehmuste ei yksinään suojaa luisumiselta taaksepäin tai vuotamista sivulle, mikä saa joskus matkatavarat kosketuksiin pyörät. Laukku tai mukana tulevat hihnat voivat auttaa
Anhänger: Der Anhänger ist schick, aber das Holz ist weich und ein Eck war bei mir beschädigt. Die Ware liegt quasi ungeschützt in einem Karton. Abgesehen davon, dass man das Holz noch behandeln sollte und Rücklichter vorgeschrieben sind, die man noch organisieren muss, bin ich eigentlich zufrieden. Er läuft ohne Klappern hinterher, soweit man das ohne Federung erwarten kann und man kann ihn leicht zerlegen/verstauen/transportieren. Aber die Zurrgurte, die Tasche, enge Kurven und den Deichsel wechseln. Na ja! Zum Händler komme ich dann auch noch. Die Zurrgurte sind umständlich und man müsste bei kleineren Transporten die überlangen Dinger irgendwo verstauen, dass sie nicht in die Speichen kommen. Schön, daß sie dabei sind, aber wirklich praktisch sieht anders aus. Die Zubehörtasche dagegen scheint ja ideal zu sein, aber auch diese ist nicht so praktisch, wie man denkt. Sie ist labbelig und bleibt von alleine nicht einmal stehen, sodass auch hier immer eingerollt werden muss, man sollte davor die beiden Henkel auch noch mit einem Klettverschluss zusammen machen und die Henkel dann gleich mit der Tasche zusammen einrollen, sodass die Henkel nicht irgendwo noch in die Speichen geraten. Es hängt sonst einfach überall etwas herunter. Die eingerollte "Wurst" wird dann nicht wie bei einem Seesack, wo beide Enden zusammengeklippt werden, verschlossen, sondern jedes Ende wird nach unten mit einem eigenen Klipp fixiert. Also wenn man etwas aus der Tasche holen will, muss man erst einmal beide Klipps öffnen, (geht einhändig nicht, da sie noch gesichert sind, also umständlich), dann wird aufgerollt, dann werden die Henkel auseinander gemacht und dann hat man erst Zugriff. Deutlich umständlicher als ich es mir vorgestellt hatte. Zudem die Tasche dann nicht einmal offen stehen bleibt, sondern völlig kraftlos in sich zusammensackt, auch hier hatte ich die Vorstellung, dass ich zum Beispiel einkaufen gehen könnte und die freistehende Tasche einfach füllen oder entleeren könnte. Selbst wenn man sie so halb zum Stehen bekäme, würden die Henkel sich wieder frei baumelnd um die Räder wickeln. Es geht einfach nicht, Punkt. ... und das Be- und Entladen wird auch zum Gefummel. Bei engen Kurven habe ich direkt in den ersten 10 min schon zweimal gemerkt, dass ich Rechtskurven nur mit begrenztem Radius fahren kann, da sonst der Deichsel gegen mein Hinterrad läuft. Ich habe ein 27.5 Zoll-Rad, aber das würde auch bestimmt mit einem 26 Zoll passieren. Man denkt, dass es nicht so häufig vorkommt, aber alleine heute ist das vier mal passiert. Mit dem Fahrrad ist man eben doch extrem wendig und mit meinem Kinderanhänger ist das zum Beispiel nie passiert. Ist kein Beinbruch, aber auch nicht ideal. Den Deichsel in die andere Position zu wechseln hatte ich mir ebenfalls einfacher erhofft. Meine Idee war, daß ich mit diesem Anhänger zum Einkaufen fahre, dann zum Handwagen umbaue, also direkt im Geschäft belade und anschließend natürlich wieder mit dem Fahrrad nachhause fahre. Für den Umbau liegt man dann aber auf dem Supermarktparkplatz und versucht die Bolzen in die Löcher zu bekommen. Das ist ein Geduldsspiel und hätte mit einer Führung des Deichsels deutlich erleichtert werden können. Wenn man eben nicht alles selber macht. :-) Auch kein Beinbruch, aber wieder nicht so praktisch, wie man sich das vorstellt und so geht überall ein bisschen Alltagsnutzen verloren und man ist gespannt, wie viel man am Schluss dann tatsächlich mit dem Anhänger einkaufen geht. Es wäre ja eigentlich auch noch eine tolle Vorstellung gewesen, wenn man zuhause in der Tiefgarage dann wieder auf Handwagen umbaut, in den Lift geht und seinen Einkauf vom Supermarkt ohne einmal umladen in der Wohnung hat. Wäre doch super, aber ich glaube, dass ich noch nicht einmal zum Einkaufen umbauen werde. Ist einfach zu umständlich. Vielleicht geht ja noch einer mit Grips an die Version 2.0. :-) Fazit: Wer das Holz noch behandeln und Rücklichter organisieren will, keine enge Rechtskurven fahren möchte und nicht unbedingt den Anhänger zum Einkaufen, oder häufigen Öffnen und Verschliessen möchte, auch wer nicht häufig etwas neu verzurren, sondern eher belädt und dann längere Strecken fährt, der bekommt ein schickes Ding, das ganz gut hinterläuft (hat aber natürlich keine Federung) und das praktisch verstaut oder auch transportiert werden kann. Wer den Anhänger im Urlaub oder am Zweitwohnsitz braucht, möchte natürlich einen leichten und kompakten Anhänger. Das kann der Anhänger wiederum wirklich gut. Händler: Beim Händler Chal-Tec oder auch Elektronik irgendwas, er firmiert unter verschiedenen Namen, werde ich allerdings nicht mehr bestellen. Der Anhänger lag ungeschützt einfach in einem Karton und ein Eck war beschädigt. Da der Karton nicht beschädigt war, gehe ich davon aus, daß der Händler beschädigte Ware verschickt hat. Man kann es ja mal probieren und siehe da, es hat auch noch funktioniert, weil ich den Anhänger für den Urlaub eingeplant hatte und anscheinend den letzten vor Ausverkauf bekommen habe. Hätte es noch einen zweiten irgendwo gegeben, wäre dieser zurückgegangen. Aber so war ich fast gezwungen, den beschädigten zu behalten. Dass der Anhänger ausverkauft war, habe ich aber erst gemerkt, als ich woanders bestellen wollte und hat mit dem schlechten Service erst einmal nichts zu tun. Der Händler hat weder auf die E-Mail über Amazon, noch auf die 2 Mails an seine Firmenadresse bzgl. eines Rabattes wegen der Beschädigung reagiert. Auch telefonisch war er nicht erreichbar, da er sich einen völlig überlasteten Telefonservice gebucht hat. Man klickt sich erst einmal durch einen Automaten, bis man dann ewig in der Warteschleife hängt. Null Service. Die simple Rücksendung hätte aber funktioniert, Amazon sei Dank! Also wenn jemand den Anhänger mit seinen kleinen Vor- und Nachteilen kaufen will, dann vielleicht lieber bei einem Händler, der sich auch professionell verhält.
Riipus: Riipus on mukava, mutta puu on pehmeää ja minulla oli vaurioitunut kulma. Tavarat ovat lähes suojaamattomia laatikossa. Sen lisäksi, että puu pitää vielä käsitellä ja takavalot ovat pakollisia, jotka pitää vielä järjestää, olen itse asiassa tyytyväinen. Se seuraa ilman kolinaa niin pitkälle kuin voi odottaa ilman jousitusta ja se on helppo purkaa / varastoida / kuljettaa. Mutta kiinnityshihnat, laukku, tiukat käännökset ja vetoaisa vaihtuvat. Noh! Sitten menen jälleenmyyjälle. Kiinnityshihnat ovat hankalia ja pienemmissä kuljetuksissa liian pitkät tavarat joutuisi varastoimaan jonnekin, jotta ne eivät jää pinnoihin. On hienoa, että ne ovat siellä, mutta todella käytännön asiat näyttävät erilaisilta. Tarvikekassi puolestaan näyttää ihanteelliselta, mutta se ei ole niin käytännöllinen kuin luulisi. Se on löysä eikä nouse edes itsestään, joten se on aina rullattava, kannattaa myös yhdistää kaksi kahvaa etukäteen tarranauhalla ja sitten rullata ne yhdessä pussin kanssa, jotta kahvat eivät pääse joutumaan. juuttunut johonkin, jonka pinnat arvasivat. Muuten jotain roikkuu joka paikassa. Käärittyä "makkaraa" ei silloin suljeta kuin keihäspussia, jossa molemmat päät on leikattu yhteen, vaan kumpikin pää kiinnitetään pohjaan omalla klipsillään. Joten jos haluat saada jotain ulos pussista, sinun on ensin avattava molemmat pidikkeet (ei voi tehdä yhdellä kädellä, koska ne ovat edelleen kiinni, niin hankalat), sitten se kääritään ylös, sitten kahvat erotetaan ja sitten on pääsy. Paljon monimutkaisempi kuin olin kuvitellut. Lisäksi laukku ei edes pysy auki, vaan romahtaa täysin voimattomana.. Täälläkin tuli ajatus, että voisin vaikka käydä ostoksilla ja yksinkertaisesti täyttää tai tyhjentää vapaasti seisovan pussin. Vaikka saisitkin ne puolipysähdyksiin, kahvat kietoutuisivat jälleen pyörien ympärille ja riippuisivat vapaasti. Se ei vain toimi, piste. ... ja lastaamisesta ja purkamisesta tulee haparoivaa. Ahtaissa mutkissa huomasin kahdesti ensimmäisen 10 minuutin aikana, että pystyn ottamaan oikeanpuoleisia mutkia vain rajoitetulla säteellä, muuten vetoaisa osuisi takapyörääni. Minulla on 27,5 tuuman pyörä, mutta niin tapahtuisi varmasti 26 tuuman kanssa. Saatat ajatella, että sitä ei tapahdu kovin usein, mutta yksin tänään se tapahtui neljä kertaa. Pyörällä olet äärimmäisen ketterä ja sellaista ei ole koskaan tapahtunut esimerkiksi lasten perävaunun kanssa. Se ei ole murtunut jalka, mutta se ei ole myöskään ihanteellinen. Olin myös toivonut, että ohjausaisan vaihtaminen toiseen asentoon olisi helpompi. Ajatukseni oli, että menen ostoksille tällä peräkärryllä, muuttaisin sen sitten käsikärryksi, eli lataan sen suoraan kauppaan ja sitten tietysti pyöräilen taas kotiin. Mutta muutosta varten makaat supermarketin parkkipaikalla ja yrität saada pultit reikiin. Tämä on kärsivällisyyttä, ja sitä olisi voitu tehdä paljon helpommaksi ohjaamalla vetoaisaa. Jos et tee kaikkea itse. :-) Ei myöskään murtunut jalka, mutta ei taaskaan niin käytännöllinen kuin kuvitellaan ja niin vähän arjen käyttöä katoaa joka paikkaan ja on utelias näkemään, kuinka paljon trailerin kanssa lopulta käy ostoksilla. Olisi itse asiassa ollut loistava idea, jos vaihtaisit takaisin käsikärryihin kotisi maanalaisessa pysäköintihallissa, menisit hissiin ja ostaisit supermarketin asunnossasi ilman, että olisit tarvinnut ladata sitä uudelleen. Se olisi hienoa, mutta en usko, että vaihtaisin sitä edes ostoksille vielä. Se on vain liian vaivalloista. Ehkä joku, jolla on aivot, siirtyy versioon 2.0. :-) Johtopäätös: Jos haluat silti käsitellä puuta ja järjestää takavalot, et halua ajaa tiukkoja oikeanpuoleisia mutkia etkä välttämättä halua käyttää perävaunua ostoksille tai usein avautumiseen ja sulkemiseen, myös jos uutta ei usein räpsätä, vaan lastata ja sitten ajaa pidempiä ajomatkoja, hän saa hienon tavaran, joka kävelee melko hyvin perässä (mutta ei tietenkään ole jousitusta) ja joka voidaan käytännössä varastoida tai kuljettaa. Jokainen, joka tarvitsee perävaunua lomalla tai toisessa kodissa, haluaa luonnollisesti kevyen ja kompaktin perävaunun. Traileri pystyy siihen todella hyvin. Jälleenmyyjä: Jotain jälleenmyyjältä Chal-Tec tai Electronics, hän toimii eri nimillä, mutta en tilaa uudelleen. Riipus vain makasi suojaamattomana laatikossa ja yksi kulma oli vaurioitunut. Koska laatikko ei ollut vaurioitunut, oletan, että myyjä lähetti vaurioituneen tavaran. Voit kokeilla ja katso, se silti toimi, koska olin suunnitellut trailerin lomalleni ja ilmeisesti sain viimeisen ennen kuin se oli loppuunmyyty. Jos jossain olisi ollut toinen, se olisi palannut. Mutta niin minun oli melkein pakko pitää vaurioitunut. Huomasin vasta, että traileri oli loppuunmyyty, kun halusin tilata muualta, eikä sillä ole mitään tekemistä huonon palvelun kanssa. Jälleenmyyjä ei vastannut Amazonin kautta lähetettyyn sähköpostiin eikä hänen yrityksensä osoitteeseen lähetettyyn kahteen sähköpostiin, jotka koskivat alennusta vahingon vuoksi. Häntä ei tavoitettu myöskään puhelimitse, koska hän oli varannut täysin ylikuormitetun puhelinpalvelun. Napsautat ensin koneen läpi, kunnes joudut jonottamaan ikuisesti. Nolla palvelua. Yksinkertainen palautus olisi toiminut, kiitos Amazon! Joten jos joku haluaa ostaa perävaunun pienine etuineen ja haittoineen, niin ehkä on parempi mennä ammattimaisesti käyttäytyvän jälleenmyyjän puoleen.
Habe den Anhänger als Einkaufshilfe mit dem Fahrrad bestellt und beim Baumarkt eine Alukiste dazugekauft. Die Alukiste konnte ich super mit den hier mitgelieferten Spanngurten befestigen. Eine dünne Antirutschmatte darunter und der Anhänger tut was er soll. Wenn man alles schön festzurrt, läuft der Wagen leise wie ein Kätzchen, kein lautes Rattern oder Klappern zu hören. Ich fahre jedoch immer auf Teer oder feinem Schotter; wer auf Kopfsteinpflaster fährt und über einen lauten Anhänger lamentiert, der sollte sich vielleicht überlegen, ob der Anspruch für einen Fahrradanhänger womöglich ein wenig hoch ist. Die Räder sind leicht zu (de)-montieren und auch die Stütze funktioniert super (man muss sie allerdings zunächst umstecken, damit sie einsatzbereit ist). Ich habe den Anhänger zwar erst wenige Monate, aber bisher habe ich noch kein Problem gehabt. zur Lieferung: Die Verpackung des Anhängers ist leider nicht hinreichend durchdacht. Die Verpackung war sehr kaputt und die Achsen der Räder haben den Karton durchschlagen. Leider war auch ein wenig Holz an einer Kante des Hängers abgeplatzt. Nach kurzem Kontakt mit dem Kundenservice gab es eine angemessene Entschädigung, mit der ich den Schaden einfach selbst repariert konnte. Bisher habe ich vermieden, bei Regen zu fahren, ich glaube, dass das dem Anhänger auf lange Sicht nicht gut tut. Kann sein, dass er das ohne Probleme aushält, aber ich geh sowieso nicht einkaufen wenn es in Strömen regnet, also was solls. Zum Design gibts natürlich auch ein klares TOP! Wurde schon mehrmals von Fremden angesprochen, wo ich denn den tollen Anhänger her habe. Alles in Allem also 5 Sterne, habe nichts bereut. nur werde ich womöglich bald die Alukiste durch eine noch größere ersetzen.
Tilasin perävaunun ostosapuaksi pyörän mukana ja ostin rautakaupasta alumiinilaatikon. Pystyin kiinnittämään alumiinilaatikon tässä toimitetuilla hihnoilla. Ohut liukastumisenestomatto alla ja peräkärry tekee mitä sen pitääkin. Jos sido kaikki nätisti, auto käy hiljaa kuin kissanpentu, ei kuulu kovaa kolinaa tai kolinaa. Ajan kuitenkin aina tervalla tai hienolla soralla; Jokaisen, joka ajaa mukulakivillä ja valittaa meluisaa peräkärryä, kannattaa ehkä miettiä, ovatko polkupyörän perävaunun vaatimukset vähän korkeat. Pyörät on helppo (irti) koota ja myös tiputin toimii loistavasti (vaikka se on vaihdettava ennen kuin se on käyttövalmis). Minulla on ollut traileri vasta muutaman kuukauden, mutta toistaiseksi minulla ei ole ollut mitään ongelmia. Tietoja toimituksesta: Trailerin pakkaus ei valitettavasti ole tarpeeksi harkittu. Pakkaus oli hyvin rikki ja pyörien akselit löivät laatikon läpi. Valitettavasti osa ripustimen toisesta reunasta oli myös lohjennut. Lyhyen yhteydenoton jälkeen asiakaspalveluun tuli kohtuullinen korvaus, jolla korjasin vahingot helposti itse. Toistaiseksi olen välttänyt sateessa ajamista, mielestäni se ei ole pitkällä tähtäimellä hyvä trailerille. Hän saattaa kestää sen ilman ongelmia, mutta en kuitenkaan käy ostoksilla kaatamalla, joten mitä ihmettä. Suunnittelulle löytyy tietysti myös selkeä TOP! Tuntemattomat ovat kysyneet useaan otteeseen, mistä sain upean trailerin. Joten kaiken kaikkiaan 5 tähteä, en ole katunut. vain vaihdan todennäköisesti pian alumiinilaatikon vielä isompaan.
stabil und robuster Anhänger, Räder eiern minimal und sind abnehmbar, was mich persönlicher am meisten stört ist die klappernde Feder an der Zugdeichsel die wenn der Anhänger maximal beladen am Limit ist und sich auseinander und dann wieder zusammen zieht.....schaukelt sehr und ist sehr nervig beim fahren
vakaa ja vankka perävaunu, pyörät huojuvat minimaalisesti ja ovat irrotettavissa, minua henkilökohtaisesti eniten häiritsee vetoaisan koliseva jousi, joka perävaunun ollessa täysin kuormitettuna ääripäässä irtoaa irti ja sitten takaisin yhteen.....keinuu paljon ja on erittäin ärsyttävää ajettaessa
Sind Größe genug für 2 Kisten und seht aus als es ist nicht überlässtet. Hat kein Federung, und ich habe schon gewusst. Ist leicht, man kann es durch ein tur zum Keller tragen. Den schweißen sind nich hoch Qualität aber sollte halten.
Koko riittää 2 laatikkoon ja näyttää siltä, että sitä ei ole jäljellä. Sillä ei ole jousitusta, ja tiesin sen jo. On kevyt, voit kuljettaa sen oven läpi kellariin. Hitsaukset eivät ole laadukkaita, mutta niiden pitäisi kestää.
Schön verarbeitet. Wird für Getränkekisten genutzt.vielleicht könnte man noch eine rutschhämmende Unterlage installieren.
Kauniisti käsitelty. Käytetään juomalaatikoissa.Ehkä voisit asentaa liukastumista estävän tyynyn.
Ich habe das Modell blau/schwarz, nicht Holz/schwarz. Wegen der großen Unterschiede ist unverständlich, dass Amazon die Rezensionen für beide Modelle durcheinander mischt. (1) Lieferchaos: Auf Amazon "auf Lager", in eigenem Shop "nicht lieferbar". Bestellbestätigung nennt Lieferzeit 5 Wochen, 1 Woche später korrigiert auf "kommt übermorgen". Kam dann tatsächlich. Der Verkäufer ist offensichtlich selbst Opfer seines Lieferanten und wohl unschuldig an dem Chaos. (2) Enormer Preisanstieg: Mein Preis Mitte März war noch 125 € (Modell blau/schwarz) bzw. 140 € (Holz). Aber auch der aktuelle Preis Mitte April (187 € Holz; blau/schwarz scheint gar nicht lieferbar) ist noch fair; einen vergleichbaren Anhänger in deutlich schlechterer Herstellungsqualität habe ich für 280 € im örtlichen Fachhandel gesehen. (3) Preiswerte Reflektoren liegen bei, lassen sich aber beim Modell blau/schwarz nur so anbringen, dass man den Anhänger nicht mehr aufs Heck stellen kann, um bequem die Räder abzumontieren. Ich habe mit zusätzlichen Plastikteilen und Schrauben die Reflektoren neben den Aufbau hinter die Räder versetzt, wie man es auf den Fotos vom Holzmodell sieht, jetzt erfüllt der Anhänger voll und ganz meine Anforderungen. (4) Natürlich haben die beweglichen Teile, z. B. die eingesteckten Räder, etwas Spiel (was andere Rezensenten monieren), aber das bleibt völlig im Rahmen. Getränkekisten, Klappboxen usw sollte man immer mit einem Spanngurt sichern, den man einmal ganz um Anhänger und Ladung herum führt, dann klappert es auch nicht mehr so. (3m-Gurte haben die passende Länge.)
Minulla on sininen/musta malli, ei puu/musta. Suurten erojen vuoksi on käsittämätöntä, että Amazon sekoittaa molempien mallien arvostelut. (1) Toimituskaaos: "varastossa" Amazonissa, "ei saatavilla" omassa myymälässämme. Tilausvahvistuksessa toimitusaika 5 viikkoa, 1 viikko myöhemmin korjattuna "tulossa ylihuomenna". Sitten se todella tuli. Myyjä on ilmeisesti itse toimittajansa uhri ja todennäköisesti syytön kaaoksessa. (2) Valtava hinnankorotus: Hintani maaliskuun puolivälissä oli 125 € (sininen/musta malli) tai 140 € (puu). Mutta nykyinen hinta huhtikuun puolivälissä (187 € puu; sinistä/mustaa ei näytä olevan saatavilla) on edelleen kohtuullinen; Näin paikallisessa erikoisliikkeessä vastaavan perävaunun, jonka valmistuslaatu oli paljon huonompi 280 eurolla. (3) Halvat heijastimet sisältyvät hintaan, mutta ne voidaan kiinnittää vain sininen/musta malliin siten, että perävaunua ei voi enää laittaa selälleen pyörien kätevää irrottamista varten. Siirsin heijastimet rungon viereen pyörien taakse lisämuoviosilla ja ruuveilla, kuten puumallin kuvista näkyy, nyt perävaunu täyttää täysin vaatimukset. (4) Tietysti liikkuvat osat, esim. B. sisään asennetut pyörät, jonkin verran välystä (josta muut arvostelijat valittivat), mutta se on täysin rajoissa. Juomalaatikot, kokoontaitettavat laatikot yms. tulee aina kiinnittää räikkähihnalla, joka vedetään perävaunun ympäri ja ladataan kerran, jotta se ei kolisi niin paljon. (3m hihnat ovat sopivan pituisia.)
Sehr einfach zusammenzubauen und auch anzubringen am Fahrrad. Der Wechsel von Anhänger zu Handwagen gestaltet sich auch relativ leicht und ohne Werkzeug. Für den Gebrauch als Handwagen ist die Position der Stange allerdings etwas ungünstig, bzw. die Länge nicht gänzlich ausreichend, da man sich damit schnell in die Fersen fahren kann. Ansonsten sehr praktisch zum Transport von z.B. schweren Einkäufen und bisher macht der Anhänger auch einen robusten und stabilen Eindruck, ist allerdings auch erst wenige Wochen in Gebrauch. Die Langlebigkeit muss sich daher noch herausstellen.
Erittäin helppo koota ja myös kiinnittää pyörään. Vaihtaminen perävaunusta käsitrukkiin on myös suhteellisen helppoa eikä vaadi työkaluja. Käsikärrynä käytettäessä tangon asento on kuitenkin hieman epäedullinen tai pituus ei ole täysin riittävä, sillä sillä pääsee nopeasti kantapäähän. Muuten erittäin käytännöllinen esimerkiksi raskaiden ostosten kuljettamiseen, ja peräkärry on toistaiseksi tehnyt myös vankan ja vakaan vaikutelman, vaikka on ollut käytössä vasta muutaman viikon. Pitkäikäisyys jää siis nähtäväksi.
Soooo... Also zunächst der Gesamteindruck: Also mir gefällt der Anhänger. Technisches: Die Reifen sind Noname aber nicht schlecht und mit Reflektor. Die Felgen sind komplett aus Stahl (schwer). Die Achsen ebenfalls, ø 12,6 mit Wellensicherungsring arretiert. Die Achsführung aus Kunstoff hat ø 12,8mm, hat also für einen Mechaniker ne Menge Spiel, geht aber irgendwie. Die Deichsel ist satt Sitzend am Anhänger, lappert an der Verbindung Fahrrad-Anhänger aber gehörig rum. Kupplungszapfen/Deichsel ø 13,3mm auf 14mm, das ist eindeutig zu viel und hat den einen Stern gekostet. Sehr positiv, in der Annahme das Hängerchen kommt aus China, ist der Fertigungszustand. Schweißnähte super alles Entgratet wo man hinkommt und sieht zudem noch gut aus. Das Holz ist Lackiert (werde es dennoch noch einmal mit Yachtlack streichen), es wurden DIN 7991 M6 Güte 10.9 galvanisch verzinkt genommen. Das ist weit besser als V2A (Edelstahl) Schrauben die nur eine Güte von rund 8 erreichen auch ist eine Zinkschicht beim Einschrauben in Ferritschem Material besser als V2A oder V4A. Umbau von Fahrradanhänger auf Handkarren... naja, mal schnell beim Einkaufen... eher nicht... dauert schon bissi^^ Bin froh mich für dieses Modell entschieden zu haben.
Soooo... Joten ensin kokonaisvaikutelma: Pidän trailerista. Tekniset: Renkaat ovat nimettömät, mutta eivät huonot ja niissä on heijastimet. Vanteet ovat kokonaan terästä (raskaita). Myös akselit, ø 12,6 lukittu akselin lukkorenkaalla. Muovisen akseliohjaimen halkaisija on 12,8mm, joten mekaanikolle on paljon välystä, mutta jotenkin toimii. Vetoaisa on tiukasti perävaunun päällä, mutta se kolisee pyörän ja perävaunun liitännässä. Kytkintappi/vetoaisa ø 13,3–14 mm, se on selvästi liikaa ja maksaa yhden tähden. Erittäin positiivista, olettaen, että pieni riipus tulee Kiinasta, on valmistusolosuhteet. Hitsaa superkaikki purseet sinne minne menet ja näyttää myös hyvältä. Puu on lakattu (maalaan uudelleen jahtilakalla), DIN 7991 M6 laatu 10.9 sinkitty. Tämä on paljon parempi kuin V2A (ruostumaton teräs) ruuvit, joiden laatu on vain noin 8. Myös sinkkikerros ferriittiseen materiaaliin ruuvattaessa on parempi kuin V2A tai V4A. Muutos polkupyörän perävaunusta käsikärryyn... no, mennään nopeasti ostoksille... mieluummin ei... vie vähän aikaa ^^ Olen iloinen, että päätin tämän mallin.
LATI POSITIVI -PRATICO: Facile da montare e smontare. Si monta e smonta senza attrezzi. Le ruote sono a incastro rapido. Il timone si chiude tramite i 2 ganci che si vedono nelle foto. Unico problema un po' difficile allineare il primo buco per far passare il primo gancio, ma il secondo è già più facile. Molto utile anche il cavalletto che lo lascia in piedi, anche se la parte che poggia per terra è di ferro (io l'ho rivestita con un po' di nastro adesivo). Inoltre, sia la copertura del telaio che quella superiore azzurra si montano e smontano con del velcro, abbastanza pratico ma non velocissimo. -VERSATILE: Può essere utilizzato sia nella posizione rimorchio per bici che in quella per il traino a mano. Se siete persone alte da 180cm in su, troverete il timone un po' basso per il traino a mano, ma se non dovete fare i chilometri va più che bene. Trainarlo a mano o comunque togliere o cambiare posizione al timone è molto utile per ridurne le dimensioni, quindi per portare oggetti pesanti anche dentro ascensori, ecc. Inoltre rimuovendo la copertura del telaio, si possono caricare oggetti anche fuori sagoma, come nel caso di una piccola bicicletta (foto). -ROBUSTO: Peso massimo supportato 40Kg. Il telaio è bello massimo, ben saldato e robusto nell'utilizzo. Non ho mai testato la capacità a pieno carico, ma non mi preoccuperei se dovessi. Unico neo i ganci del timone ballano leggermente essendo tutto senza viti, e fanno leggermente rumore. -QUALITA': Il design è chiaramente molto curato. Moderno, nero, con strisce catarifrangenti sulle gomme. L'impugnatura del timone presenta un morbido rivestimento. L'attacco della camera d'aria è di tipo grosso (come quello delle auto). Il timone ha una curvatura tale che mantiene il rimorchio perfettamente al centro rispetto alla bici. LATI NEGATIVI -MANCA UN SUPPORTO ANTERIORE E POSTERIORE: Come si vede dalle foto, il telaio presenta sponde in metallo solo lateralmente. Non è un problema per caricare merce grande e ben salda (tappeto antiscivolo e possibilità di legare cinghie al telaio). Ma può destare qualche dubbio nel caso di piccoli oggetti pesanti che potrebbero rotolare (avanti in discesa/frenata, indietro in salita/accelerazione). La copertura del telaio presenta dei supporti davanti e dietro che di fatto all'interno sono come dei "cartoni" in plastica. Sono parti flessibili e fragili che possono essere piegate o addirittura rotte se caricate oggetti sfusi che possono muoversi rotolando. -SUPPORTO CATARIFRANGENTI: Nelle foto vedete montati a volte 1 solo catarifrangente. Il motivo è che quando viene tenuta la copertura del telaio, la stessa va contro i supporti dei catarifrangenti e li piega verso il basso, rendendoli quasi inutili. Non si danneggia nulla, semplicemente ruotano puntando verso per terra di 45 gradi circa. Se invece vengono montati senza copertura, a telaio nudo, non c'è nessun problema. Ma di solito questa configurazione viene usata per oggetti sporgenti, e i catarifrangenti in tal caso andrebbero comunque tolti. Nel caso della piccola bici (foto), avrei anche potuto tenerli. -SUPPORTO MAX 26" RUOTA: Attenzione! Non viene specificato nulla a riguardo, ma il timone ho una stretta curvatura e una lunghezza tale, che permette di fare le curve strette solo con bici da 26" di ruota. Tecnicamente può anche essere attaccato a ruote superiori, ma in curva non riuscirete a curvare a destra fino in fondo. Fino a 27,5" penso sia ancora utilizzabile curvando poco, oltre sconsiglio fortemente. Avendo una MTB 29" purtroppo non posso attaccarlo. IN CONCLUSIONE Lo consiglio a chi carica grandi carichi, anche a mano e pesanti. Pacchi, scatole, cose da portare in discarica, chi deve legare il carico con cinghie, eventualmente anche la spesa. Lo sconsiglio a chi vuole spesso portare merce sfusa, chi fa spesso la spesa, in tal caso sceglierei un rimorchio con 4 sponde leggermente più alte. In ogni caso è un prodotto più che valido, ha caratteristiche uniche che non sono riuscito a trovare altrove, ma appunto ha anche diversi difetti, a voi la scelta. PAGATO 129€ a maggio 2021 (prezzo consigliato non oltre i 140€).
POSITIIVISET PUOLET -KÄYTÄNNÖLLINEN: Helppo koota ja purkaa. Se voidaan koota ja purkaa ilman työkaluja. Pyörät ovat pikakiinnitteisiä. Vetoaisa sulkeutuu kuvissa näkyvillä 2 koukulla. Ainoa ongelma on, että ensimmäisen reiän kohdistaminen on hieman vaikeaa päästämään ensimmäinen koukku läpi, mutta toinen on jo helpompi. Seisomaan jättävä maalausteline on myös erittäin hyödyllinen, vaikka maassa lepäävä osa olisi raudasta (peittelin sen teipillä). Lisäksi sekä rungon kansi että sininen yläkansi voidaan koota ja purkaa tarranauhalla, mikä on varsin käytännöllistä, mutta ei kovin nopeaa. -MONIPUOLINEN: Voidaan käyttää sekä pyörän perävaunussa että käsihinausasennossa. Jos olet yli 180 cm pitkä, löydät peräsimen hieman matalalta käsihinaukseen, mutta jos sinun ei tarvitse ajaa kilometrejä, se on enemmän kuin hyvä. Sen hinaaminen käsin tai joka tapauksessa peräsimen poistaminen tai asennon muuttaminen on erittäin hyödyllistä sen koon pienentämisessä, siis raskaiden esineiden kuljettamiseen jopa hissien sisällä jne. Lisäksi rungon suojusta irrottamalla on mahdollista kuormata esineitä jopa epämuodostuneina, kuten pienen polkupyörän tapauksessa (kuva). - ROBUST: Tuettu enimmäispaino 40 kg. Runko on kaunis, hyvin hitsattu ja vankka käytössä. En ole koskaan testannut kapasiteettia täydellä kuormalla, mutta en olisi huolissani, jos minun olisi pakko. Ainoa puute on, että peräsimen koukut liikkuvat hieman, koska ne ovat kaikki ilman ruuveja, ja ne pitävät pientä ääntä. -LAATU: Suunnittelu on selvästi erittäin hienostunut. Moderni, musta, heijastavat raidat renkaissa. Ohjauskahvassa on pehmeä päällyste. Sisärenkaan kiinnitys on suuri (kuten autoissa). Vetoaisassa on sellainen kaarevuus, että se pitää perävaunun täydellisesti pyörän keskellä. NEGATIIVISET PUOLET -ETU- JA TAKATUKI PUUTUU: Kuten kuvista näkyy, rungossa on metalliset sivut vain sivuilla. Isojen ja turvallisten tavaroiden kuormaus ei ole ongelma (liukumaton matto ja mahdollisuus kiinnittää hihnat runkoon). Mutta se voi herättää epäilyksiä pienten raskaiden esineiden kohdalla, jotka voivat vieriä (eteenpäin alamäkeen/jarrutus, taaksepäin ylämäkeen/kiihdytys). Kehyskannessa on tuet edessä ja takana, jotka ovat itse asiassa kuin muoviset "pahvit" sisällä. Ne ovat joustavia ja särkyviä osia, jotka voivat taipua tai jopa katketa, jos lastataan irrallisia esineitä, jotka voivat liikkua vierimällä. -HEISTINTUKI: Kuvissa näet joskus vain yhden heijastimen asennettuna. Syynä on se, että kun rungon suojusta pidetään kiinni, se osuu heijastimien kiinnikkeisiin ja taivuttaa niitä alaspäin, jolloin ne ovat lähes hyödyttömiä. Mikään ei ole vaurioitunut, ne yksinkertaisesti pyörivät osoittaen maata kohti noin 45 astetta. Jos ne kuitenkin asennetaan ilman kantta, paljaalla kehyksellä, ei ole ongelmaa. Mutta yleensä tätä kokoonpanoa käytetään ulkoneviin esineisiin, ja heijastimet on tässä tapauksessa silti poistettava. Pienen pyörän (kuva) tapauksessa olisin voinut yhtä hyvin pitää ne. -MAX SUPPORT 26" PYÖRÄ: Huomio! Tästä ei kerrota mitään, mutta peräsin on kapea kaarevuus ja niin pitkä, että sen avulla voi tehdä jyrkkiä käännöksiä vain pyörillä, joissa on 26" pyörä. Teknisesti se voidaan kiinnittää myös ylempiin pyöriin, mutta kaarreissa ei pysty kääntymään kokonaan oikealle. 27,5" asti sitä voidaan mielestäni edelleen käyttää pienellä taivutuksella, sen lisäksi en suosittele sitä. Koska minulla on 29" MTB, en valitettavasti pysty kiinnittämään sitä. YHTEENVETO: suosittelen sitä niille, jotka lastaavat suuria kuormia, myös käsin ja raskaita. Paketit, laatikot, tavarat vietäväksi kaatopaikalle, kenen täytyy sitoa kuorma hihnoilla, mahdollisesti jopa ostokset. En suosittele sitä niille, jotka haluavat usein kuljettaa irrallisia tavaroita, tai niille, jotka käyvät usein ostoksilla, jolloin valitsisin perävaunun, jossa on 4 hieman korkeampaa sivua. Joka tapauksessa se on enemmän kuin kelvollinen tuote, siinä on ainutlaatuisia ominaisuuksia, joita en ole muualta löytänyt, mutta siinä on myös useita puutteita, valinta on sinun. MAKSUT 129 € toukokuussa 2021 (suositushinta enintään 140 €).
¡Recibido súper rápido, de viernes a lunes! El remolque es muy robusto, y fácil de montar a más no poder, sin herramientas. Los materiales se ven de buena calidad y la cubierta es impermeable. Perfecto para llevar una carga moderada, 50 litros de volumen o 40 kg de carga, según las especificaciones. Viene con dos reflectores de cada color, y un acople para bici polivalente, que también se puede poner en posición elevada para llevarlo con la mano. En definitiva, perfecto para su función, muy satisfecho con la compra.
Vastaanotettu supernopeasti, perjantaista maanantaihin! Perävaunu on erittäin tukeva ja erittäin helppo koota ilman työkaluja. Materiaalit näyttävät laadukkailta ja kansi on vedenpitävä. Täydellinen kohtuullisen kuorman, 50 litran tai 40 kg:n kuorman kuljettamiseen teknisistä tiedoista riippuen. Siinä on kaksi heijastinta kutakin väriä ja monikäyttöinen pyöräteline, joka voidaan myös sijoittaa ylös kantamaan sitä käsin. Lyhyesti sanottuna täydellinen toimintoihinsa, erittäin tyytyväinen ostokseen.
Arrivato puntualmente in imballo robustissimo, facile da montare e pratico da utilizzare e riporre, è molto capiente senza copertura, con la copertura la capienza si riduce ma la protezione dall'acqua è totale. Perfetto come appendice per la bicicletta per un uso cittadino e carichi pesanti, non è un rimorchio da viaggio.
Saapui nopeasti erittäin tukevassa pakkauksessa, helppo koota ja käytännöllinen käyttää ja varastoida, se on erittäin tilava ilman kantta, kannen kanssa kapasiteetti pienenee, mutta vesisuoja on täydellinen. Täydellinen polkupyörän lisävaruste kaupunkikäyttöön ja raskaisiin kuormiin, se ei ole matkaperävaunu.
Toller Anhänger zum guten Preis, aber mit Abstrichen Die Qualität stimmt zu dem Preis, gute Verarbeitung des Rahmens, Schweißnähte und Lack. Die Räder sind qualitativ mittelmäßig, beide hatten eine merkliche 8, was ich aber selber beheben könnte. (über die Speichen) Einfache Stahlfelgen ohne namenhafte Bereifung. Das Verdeck ist gut verarbeitet und lässt zumindest bei mir keinen Regen durch. Aber die Handhabung mit den Klettverschlüssen hinten ist mangelhaft. Es kann nicht sein, dass die Verschlüsse sich genau bei den Rädern befinden. Da holt man sich schnell dreckige Hände, je nach Wetter. Bitte Nachbesserung an der Stelle. Weiter haben die Aufnahmebuchsen der Steckräder zu viel Spiel, die Räder stehen somit unterschiedlich schief. Beim fahren merkt und sieht man, das es je nach Fahrbahn eiert. Das ist bestimmt so nicht gedacht. Auch hier bitte Nachbesserung. Zur Handhabung: Die Räder lassen sich gut einstecken. Die Verbindungsachse zu montieren, ist zu fummelig. Ein einfacher Anschlag wäre vorteilhaft gewesen. Bitte nachbessern. Andere Hersteller sind da besser. Zwei Kleinigkeiten sind bei mir noch zu er wähnen. Erstens, die Länge des Sicherungsseil ist bei mir zu kurz. 2-3 cm länger wären besser gewesen. Ich fahre ein Mountainbike mit Ständer am Hinterrad. Zweitens, die Qualität der Kupplung (Fahrradseitig) ist sehr schlecht. Ich habe eine zweite von einem anderen Hersteller besorgt (6 €) und die war um Welten besser. Fazit: Wer einen gut Aussehenden und preislich guten Anhänger für sein Bike haben möchte, kann diesen hier kaufen. Wenn er mit kleinen Abstichen leben kann. Allzeit gute Fahrt.
Loistava perävaunu edulliseen hintaan, mutta joissain haitoissa laatu on kohdallaan, rungon, hitsausten ja maalien laatu. Pyörät ovat keskinkertaisia, molemmilla oli huomattava 8, mutta voisin korjata sen itse. (pinnojen kautta) Yksinkertaiset teräsvanteet ilman nimettyjä renkaita. Huppu on hyvin tehty, eikä se ainakaan minulle anna sadetta läpi. Mutta takana olevien tarrakiinnitysten käsittely on huono. Ei voi olla, että lukot ovat aivan pyörien vieressä. Säästä riippuen voit likaa kätesi nopeasti. Ole hyvä ja tee parannuksia tähän. Lisäksi pistopyörien kiinnitysholkeissa on liikaa välystä, mikä tarkoittaa, että pyörät ovat eri kulmissa. Ajaessasi huomaat ja näet, että se vaihtelee tien mukaan. Se ei todellakaan ole niin tarkoitettu. Paranna myös täällä. Tietoja käsittelystä: Pyörät voidaan asentaa helposti. Liitosakselin kokoaminen on liian vaivalloista. Yksinkertainen hyökkäys olisi ollut edullinen. Ole hyvä ja paranna. Muut valmistajat ovat parempia. Haluaisin mainita kaksi pientä asiaa. Ensinnäkin turvaköyden pituus on liian lyhyt minulle. 2-3 cm pidempi olisi ollut parempi. Ajan maastopyörällä jalustalla takapyörässä. Toiseksi kytkimen laatu (pyörän puoli) on erittäin huono. Sain toisen toiselta valmistajalta (6 €) ja se oli maailman parempi. Johtopäätös: Jos haluat hyvännäköisen ja kohtuuhintaisen perävaunun pyörällesi, voit ostaa sen täältä. Jos hän pystyy elämään pienten romahdusten kanssa. Hyvää matkaa aina.
Die Qualität stimmt zu dem Preis, gute Verarbeitung des Rahmens, Schweißnähte und Lack. Die Räder sind qualitativ mittelmäßig, beide hatten eine merkliche 8, was ich aber selber beheben könnte. (über die Speichen) Einfache Stahlfelgen ohne namenhafte Bereifung. Das Verdeck ist gut verarbeitet und lässt zumindest bei mir keinen Regen durch. Aber die Handhabung mit den Klettverschlüssen hinten ist mangelhaft. Es kann nicht sein, dass die Verschlüsse sich genau bei den Rädern befinden. Da holt man sich schnell dreckige Hände, je nach Wetter. Bitte Nachbesserung an der Stelle. Weiter haben die Aufnahmebuchsen der Steckräder zu viel Spiel, die Räder stehen somit unterschiedlich schief. Beim fahren merkt und sieht man, das es je nach Fahrbahn eiert. Das ist bestimmt so nicht gedacht. Auch hier bitte Nachbesserung. Zur Handhabung: Die Räder lassen sich gut einstecken. Die Verbindungsachse zu montieren, ist zu fummelig. Ein einfacher Anschlag wäre vorteilhaft gewesen. Bitte nachbessern. Andere Hersteller sind da besser. Zwei Kleinigkeiten sind bei mir noch zu er wähnen. Erstens, die Länge des Sicherungsseil ist bei mir zu kurz. 2-3 cm länger wären besser gewesen. Ich fahre ein Mountainbike mit Ständer am Hinterrad. Zweitens, die Qualität der Kupplung (Fahrradseitig) ist sehr schlecht. Ich habe eine zweite von einem anderen Hersteller besorgt (6 €) und die war um Welten besser. Fazit: Wer einen gut Aussehenden und preislich guten Anhänger für sein Bike haben möchte, kann diesen hier kaufen. Wenn er mit kleinen Abstichen leben kann. Allzeit gute Fahrt.
Laatu on hintaan nähden kohdallaan, rungon hyvä käsittely, hitsit ja maali. Pyörät ovat keskinkertaisia, molemmilla oli huomattava 8, mutta voisin korjata sen itse. (pinnojen kautta) Yksinkertaiset teräsvanteet ilman nimirenkaita. Pehmeä toppi on hyvin tehty eikä päästä sadetta läpi, ainakaan minulla. Mutta ajettavuus takana olevien tarrakiinnitysten kanssa on huono. Ei voi olla, että lukot ovat aivan pyörien vieressä. Kädet on helppo likaantua säästä riippuen. Korjaa se siellä. Lisäksi ladattavien pyörien koloissa on liikaa välystä, joten pyörät ovat vinossa eri tavoin. Ajon aikana huomaat ja näet, että se huojuu tiestä riippuen. Se ei todellakaan ole niin tarkoitettu. Korjaa myös tämä. Käsittelyyn: Pyörät voidaan asentaa helposti. Liitosakselin kokoaminen on liian vaivalloista. Yksinkertainen pysähdys olisi ollut eduksi. Korjaa se. Muut valmistajat ovat siinä parempia. On kaksi pientä asiaa, jotka minun pitäisi mainita. Ensinnäkin turvaköyden pituus on liian lyhyt minulle. 2-3 cm pidempi olisi ollut parempi. Ajan maastopyörällä jalustalla takapyörässä. Toiseksi kytkimen laatu (polkupyörän puoli) on erittäin huono. Sain toisen eri valmistajalta (6 €) ja se oli maailman parempi. Johtopäätös: Jos haluat hyvännäköisen ja edullisen perävaunun pyörällesi, voit ostaa sen täältä. Jos hän voi elää pienillä leikkauksilla. Hyvää matkaa aina.
Vraiment trop pratique !!!!!!! Pas très léger mais la taille parfaite que je cherchais, très facile à démonter à ranger à installer , solide
Todella niin käytännöllinen!!!!!!! Ei kovin kevyt, mutta täydellinen koko, jota etsin, erittäin helppo purkaa, säilyttää ja asentaa, kiinteä
conforme à la description, arrivé bien emballé, complet. belle composition, et montage facile. Parait un peu lourd, à testere nsituation réelle.
Kuvauksen mukainen, saapui hyvin pakattuna, täydellinen. kaunis koostumus ja helppo koota. Vaikuttaa hieman raskaalta, testattavaksi todellisessa tilanteessa.
Le montage est très facile. Ensuite, à l'usage, il faut enlever les deux roues et le bras pour pouvoir la stocker contre un mur par exemple (un blocage rapide par roue et deux goupilles pour le bras). Le passage de barre de traction à poignée piéton se fait en le faisant pivoter de 90° vers le haut (toujours en utilisant les deux goupilles pour bloquer dans l'une des positions). L'ensemble a l'air robuste (soudures, roulements, pneus, attaches). C'est à mon avis un bon rapport qualité prix pour qui cherche à l'utiliser occasionnellement (Courses, transport de charges max 40 kg)
Kokoaminen on erittäin helppoa. Sitten käytössä on irrotettava kaksi pyörää ja varsi, jotta se voidaan säilyttää esimerkiksi seinää vasten (yksi pikavapautus pyörää kohti ja kaksi tappia varteen). Siirtyminen vetotangosta jalankulkukahvaan tapahtuu kääntämällä sitä 90° ylöspäin (käyttäen aina kahta tappia lukitakseen yhteen asennoista). Kokonaisuus näyttää tukevalta (hitsaukset, laakerit, renkaat, kiinnikkeet). Mielestäni se on hyvä hinta-laatusuhde niille, jotka haluavat käyttää sitä satunnaisesti (ostoksilla, kantaa kuormia max. 40 kg)